34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS motor çalınmıştır -

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
geçmiş olsun o makinayı hangi hayvan gücüyle alıp taşıdılar acaba kansızlar çok ilginç.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
çok geçmiş olsun demekten başka bişey gelmiyor elimizden... gözlerimizi dört açıp kulağıumızı sese ve gözümüzü plakaya vermekten başka yapacak bişey yok... ben şöför olduğum için akşama kadar trafikteyim... kulağımı ve gözümü dört açıyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biara yamaha xmax alıcaktım ılanlarda sarı renkte atasehır de yazıyordu adam kesınlıkle adres vermıyor mc donaldsta bulusalım dıyordu gıdıp baktım motor kırmızı renkte yok boyattım ıste satarken ruhsata ısletıcem vs dedı senın anlıyacagın motorun satılık ılanı olsa bıle farklı renkte farklı kmde modlede olabılır
yardımlarınızı beklıyorum arkadaslar trafıkte fılan goren olursa lutfen arayınız
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Geçmiş olsun umarım bulunur gözüme çarparsa buraya yazarım.Zaten bu egzosttan fazla yok.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun inşAllah bulunur en kısa sürede
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
senin derdini en derin şekilde anlayabilecek kişilerin başında geliyorum sanırım
malesef benim motoruda 24 mayıs da çaldılar..
umarım seninki erkenden bulunur..

arkadaşlar çalındıkdan sonra yapabilecek bişeyimiz yok malesef fakat insan çalındığında anlıyorki ufak bir ihmal sonucu binlerce liraya aldığımız göz bebeğimiz motorlarımız ufak bir miktar paraya çalınsada anında bulunabiliyor...:(
biraz araştırma yaptım ve GPS cihazı taksaydık eğer çalınma durumunda anında bulurdukki ben çalındıkdan 5 dk sonra farke ettim malesef :(
ufak bir ayrıntı ama hem adamları yakalamayı garanti ediyor hemde motoru bulmayı

bir daha motor alırsam ilk işim bu cihazlardan almak olacak sonrada kapının önüne koyup beklicemki alsınlar... yakalanırlarda belki diğer çaldıkları motorlarda bulunur onun yanında :)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
tum ımkanları kullanarak aramaya devam edıyoruz ama henuz bır haber cıkmadı ınsallah en kısa zamanda bır sonuc alırız. tum arkadaslara yardım ve temennılerı ıcın tesekkur ederım. Lutfen dıkkatlı olalım boyle durumlara karsı

plakayı tekrar yazayım 34 PK 120 BMW R1200 GS tuzla tersane cıvarından 16 hazıran oğleden sonra çalınmıstır.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
62
Bu motoru bu sabah Arnavutköy yolundan sonra ki Sazlıbosna yoluna doğru gördüm.

Saat: 07:15 - civarı .
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
geçmiş olsun ..bu hırsızlık olayları çok artmaya başladı..çok dikkatli olmamız lazım...

kardeş en kısa zamanda bulunur inşallh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
G.olsun serefsizler gezip gezip bırakırlar en azından ins
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Bu motoru bu sabah Arnavutköy yolundan sonra ki Sazlıbosna yoluna doğru gördüm.

Saat: 07:15 - civarı .




sanırım bir gelişme var,motoru duyan gören birilerinin olması iyiye işaret
lütfen bu topikte gelişmelere de yer veriniz,hayırlısıyla inşallah bulunacak bu BMW
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
geçmişolsun demek bu şekildede hırsızlık yapanlar varmış.trafikte gözüm etrafı süzüyo olucak inşallah bulunur
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
62
çok tesekkur ederım arkadasım sağolasın gereklı yerelere bıldırım yaptım ınsallah sizlerinde yardımıyla en kısa zamanda motoru bulacağız

Güzel kardeşim inşallah bulunur. Telefonla konuştuğumuz gibi,

istikameti Habipler üzerinden Arnavutköy'dü. Fakat işaret etmeme rağmen
Baraj yolu ( Sazlıbosna ) gazladı gitti. Benim arabamın o yolda ona yetişmesine imkan olmadığı için kaybettim.

O çevrede olan arkadaşlar dikkatli olsunlar.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Parçalayan BMW yide parçalar satarda çok zor bişey değil internet e koyar parçalarını yine satar kimsede anlamaz ama çalıntı BMW 1200 ü parçalıcak usta zor bulunur işte yürek ister:wiinkk:Zeytinburnu,Beşyol,Bahçelievler buralarda falan görülürse makina bil ki parçalanacak yapanlarda belli ama kimse ses çıkaramıyo Türkiye burası sonuçta.

İnşallah en kısa zamanda bulunur polislerden çok motor tamircileriyle konuş derim ben sana tek tek git tamirhanelere bulana para vericem de 5 dakkada satarlar birbirlerini.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
10
öncelikle çok geçmiş olsun.inşaallah en kısa sürede sağlam bir biçimde bulursun.emniyetten tanıdığınız veya tanıdık arkadaşlar varsa daha hızlı bir biçimde olaya müdahale ediyorlar.benimde bir arkadaşımın istanbul'da arabasını çalmışlardı.
birilerini devreye sokarak aramalara başladılar.bizzat ekiple birlikte 24 saat geçmeden arabayı adapazarında parçalanırken buldular.orada toplattırıp istanbula geldi.emniyette zaten oto hırsızlık masası bu gibi vakalarda ilk önce bildikleri adreslere baskın yaparlar.forumdan okuduğum kadarıyla bu işler tek kişi ile değil bir organize işi gibi.tek kişi olsa bence yakayı hemen ele verir.en kısa zamanda bulunması dileğiyle .saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst