34 PK 120 plakalı BMW R1200 GS motor çalınmıştır -

Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
Arkadaşlar tüm hız aramaya devam bu şerefsizi bulana yerini bana gösterene
motorun şurda demesi yerini bildirmesi yeterli.
İçimden gelerek ödüllendirecegime söz veriyorum.
offff of
Şener Altıntaş 0533 663 82 61
0541 661 25 61
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Çok üzüldüm ya! Bizler bütçemizi zorlayıp 250cc oradan 600 cc ye çıkma hesabı yaparken insanların 1200cc BMW si çalınıyor. Gerçekten asab bozucu. Benim o mertebeye gelmem herhalde 20 seneme maal olacak. Sonra "Çalındı" çok fena bir durum.. İnan en az senin kadar kötü oldum. Geçmiş olsun... Hatta böyle arkadaşlara sitede 1 YTL toplasak faydası olur mu?
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
32
öncelikle geçmiş olsun diyorum.

alıcı rolüyle gelerek motoru kaçırma yöntemiyle karşılaşıp ta şüphelendiğimiz de çaktırmadan polise haber versek ilgilenirler mi acaba ne dersiniz ?
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
61
polis istese çalınan araçları 2 dakka içinde bulur ama malesef onlarda bu işten nemalanayor gibi çok kötü bir durum ama sende bu parçacılarla bir irtibata geç derim
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
öncelikle geçmiş olsun diyorum.

alıcı rolüyle gelerek motoru kaçırma yöntemiyle karşılaşıp ta şüphelendiğimiz de çaktırmadan polise haber versek ilgilenirler mi acaba ne dersiniz ?

Bana haber verseniz ben inanın ilgilenirim
Özellikle 190cm boyundan uzun olan vede 120 kilodan fazla esmer yanlı insanlarla süper ilgilenirim inan 0533 663 82 61
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
158
kardeşim geçmiş olsun,,gerçekten çok üzüldüm,,Allah belasını versin bu şerefsizlerin....
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
Arkadaşlar halen bulamadık yardımınıza ihtiyacım var gözünüz yollarda olsun Herkese tşk.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Trafikte görürsem direkt sizi arar bilgi veririm...
çok geçmiş olsun .
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
istanbul dışında aramak lazım bir keresınde doblo 300 km deydi arkadaşımın calındı yalova kuflada jandarma ya saterken yakalanmışlar . jandarma bize ist. calınan ilk buralarda görül benzerinde bi laf etmişti
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
72
slmmmm...bende gördüm bu motoruuuu...arkasında siyah küçük çanta var....üzerinde orta kiloda turuncu renk bir tişörtttt kot pantolanluuu...hafiffff önüüü kelleşmiş ama adam sarışınnnndıııı...gayettte motorun üzerinde zengin duruyorduuuuu....sarıgazi ışıklarda merkezde gördümmmm ben bu motoruuu..34 pk 120.plakası....bu dana plaka üzerinde geziyorrrr hala...demekkiiii...ya ilanı vern maytap geçiyorrr yada bu hırsızzzzın anasıda salak babasıdaaaaa......
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
22
adamın anasınıda babasınıda..... gördünde kardeşim neden polise 155,e haber vermedin ah be kardeşim
ha bide nezaman gördün kardeşim onuda bi söylersen hatta ararsan süper olur 05336638261
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst