34 JE 685 plakalı 2004 lacivert fazerim calındı

Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
4
Slm Arkadaslar, 2004 Model Lacıvert Fazerım Erenkoyden Calındı. Plakası 34 Je 685, Remus Egzos Ve Alt Motor Sakalı Vardı. Gorenlerın Bana Ulasmasını Rıca Ederım..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Amanın ; Ben de Şimdi FAZER baslığını okuyordum :cyclopsan

Cok Cok gecmiş olsun !
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Geçmiş olsun ...resimde koyarsan iyi olur.Yarın İstanbulda avrupa yakasında turluyor olacağım.Şişli beşiktaş taksim bölgesi gibi...Görürsem polisi ararım.
Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah bunları bildiği gibi yapsın,
yahu adam çalışmış çabalamış motor almış, bunlar havadan kazanmaya bakıyorlar. Allah hayırlısı ile bulmayı nasip etsin...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bu gün ikinci hırsızlık haberi aldım çok geçmiş olsun inşallah bulunur kısa zaman da kavuşursun motoruna.
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
4
Avatarıma Resım Ekledım Ama Bu Kısma Nasıl Eklenecegını Bulamadım..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok üzüldüm arkadaşım.umarım en kısa zamanda bulunur.inşallah bulunduğunda yine buradan bilgilendirirseniz,sevincinize ortak olmak isterim.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
çook geçmiş olsun inşallah bişey olmadan en kısa zamanda bulunur,
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
Kardeş moralini bozmak gibi olmasında bunun gibiler başka şehirlere götürülüp yarı fiyatının altına satılıyor inşallah öyle bişey yapmazlar şerefsizler ::angry2::
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bunları tutcaksın sokakığın ortasında ipe asacaksın bakalım diğerleri cesaret edebilcekmi. 3 ay içerde yatıp çıkyorlar
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
allah cc sabir versin :salut::salut: umarim en kisa zamanda bulunur..:salut::salut:

remus filam diyon bakimliymis motorun galiba..:salut::salut:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Slm Arkadaslar, 2004 Model Lacıvert Fazerım Erenkoyden Calındı. Plakası 34 Je 685, Remus Egzos Ve Alt Motor Sakalı Vardı. Gorenlerın Bana Ulasmasını Rıca Ederım..


Geçmiş olsun arkadaşım..:pale:

Emniyete bildirmişsin..:cat:
Hafta içi Beşiktaş Trf. Şubesi'ne git ruhsata da işlet..Başın ağrımasın..:)
Online Sorgu bölümünde Çalıntı olmadığı yazıyor fakat Resmi Tatil sebebiyledir.Güncellenir 1-2 güne..:)

Ben yanıma kayıt aldım plakanı..:cat:

Ulaşabileceğimizbir irtibat telefonu verirsen sevinirim..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst