- Katılım
- 7 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2,758
görsem bile inanmam.Yamaha crypton kullaniyorum daha 700 km'de cok arastirdim almadan once titresim yok denebilir, gaza tepki gayet güzel ben 100 kilo 185 lik biriyim bagirtmadan 90 yapiyor yani zorlarsan 110-120yi buluyor.yakit cok ekonomik 11-12 kurus yakıyor kilometrede + daha ufak tefek olduğundan trafikte takilma sorunu 0
tabikide honda wing go! vergisi yok. vergi dert değilse cb125. commuter kullanmak, yarı otomatik kullanmaktan çok daha kolaydır.