3190 liraya Yamaha Crypton mu, Honda CB 125 ACE mı almalı?

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Yamaha crypton kullaniyorum daha 700 km'de cok arastirdim almadan once titresim yok denebilir, gaza tepki gayet güzel ben 100 kilo 185 lik biriyim bagirtmadan 90 yapiyor yani zorlarsan 110-120yi buluyor.yakit cok ekonomik 11-12 kurus yakıyor kilometrede + daha ufak tefek olduğundan trafikte takilma sorunu 0
görsem bile inanmam.

tabikide honda wing go! vergisi yok. vergi dert değilse cb125. commuter kullanmak, yarı otomatik kullanmaktan çok daha kolaydır.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Yahu nedir bu disk frenin farki? Motor zati tüy siklet. Bisiklet freni koysan bile durdurur bu mktoru. 500tl disk fren icin verilmez. Disk frenin capi buyuk oldugundan, momentumu fazla olur ama zaten bu motosikletin diski kucuk, agirligi yok, yuksek momente ihtiyac yok. Ayrica tamburun yuzey alani daha genis, bakim maliyeti yok. 200kg motordan daha hafifler icin disk tercih sebebi olmamali. Zati agir motosikletlerin tamburuda buyuk oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------

Köstek fren bile yeter :johcolor:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
kredi onaylanırsa yarın crypton alıyorum kırmızı renk. fotoğrafları en kısa zamanda eklicem arkadaşlar..
 

esc

Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
200
Honda kullanmadım. O yüzden onu bilemem ama 2001 yılında dedem 0 cryipton aldı. 3 sene sonra da motoru ben devraldım. 10 senedir binerim tık demez.Bakımını düzgün yaptırdığın müddetçe asla sıkıntı çıkarmaz. Hatta kısa gezilere bile çıkabilirsin. Kilis Gaziantap arası (60 kilometre) birkaç kere tek marşla gittiğim oldu. Yamaha alırsan pişman olmazsın derim.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
yamahada karar kıldım hocam zaten. kredi onaylanırsa bugün öğleden sonra teslim alacağım inş. :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cub iyidir...
bende olsam her zamanki gibi cub tercih ederim, eskiden de öyle yaptım. crypton biraz minyon bir cub ama pire gibi atak ve sağlam. ekonomik hızlı motor ömrü uzun..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
kredi onaylanmadı ve alamadım motoru :( birkaç bankaya gidip kredi başvurusu yapacağım, artık hayırlısı...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
kredi çıktı sonunda, 2013 model kırmızı bir crypton aldık çok şükür :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
hayırlı olsun bence doğru seçim yaptınız honda cb125 ace kalitesiz bir model
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst