Crypton tavsıye ederım. bu arada cafe racer uygulaması nedır ?
_pLay_06 Eskiden avrupada gençler grup olarak yarışıyormuş. 160 a kadar çıkan motorlar yapmışlar. Sonra da cafeye gidip sosyalleşiyorlarmış. Görünüm olarak şöyle bir şey. http://silodrome.com/wp-content/uploads/2012/10/honda-cb750-cafe-racer.jpg
izleyince fikir sahibi olabilirsiniz.
http://www.youtube.com/watch?v=A3xAFd4AYZ4
http://www.youtube.com/watch?v=zIa0rlklNL4
https://www.google.com.tr/search?q=cafe+racer&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QJIEU8WWBcvMygOt4oK4Bw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1360&bih=638
Bajaj boxerden iyi cafe racer olur acedende üstün bir motosiklet gelir yarîn bir gün bajajı bekle
cafe racer benzeri bir model var işine yarar belki;
https://www.arora.com.tr/tourning.html
Yamaha crypton kullaniyorum daha 700 km'de cok arastirdim almadan once titresim yok denebilir, gaza tepki gayet güzel ben 100 kilo 185 lik biriyim bagirtmadan 90 yapiyor yani zorlarsan 110-120yi buluyor.yakit cok ekonomik 11-12 kurus yakıyor kilometrede + daha ufak tefek olduğundan trafikte takilma sorunu 0