313 KSD Şafak 29

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Sevgili arkadaşlar aralık 12 den beri askerim, 313. KSD. Zonguldak çaycuma perşembedeyim. Jandarmayım şafağım 29. Kısmetse yakında aranızda olacağım. Şimdiden bana 250 lik honda cbf ayarlayın, satmayı düşünen, yada satan yakınları olan bana 0536 889 41 74 nolu telefondan ulaşsın. Hepinize kazasız belasız günler. :)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Hayırlı teskereler. Kazasız belasız tamalarsın kutsal görevini inşAllah.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
hayırlı teskereler birader....az kaldı şafak doğan güneşe...:)
Mete Abi valla resmini gördüm hatırladım, kusura bakma, unutmuşuz abi simaları, askerde rahat olmamıza rağmen bazı şeyleri hepten unuttuk, hergün aynı şeyleri yaşadığımız için. İnceliğin için çok tşk. Sağolasın.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete Abi valla resmini gördüm hatırladım, kusura bakma, unutmuşuz abi simaları, askerde rahat olmamıza rağmen bazı şeyleri hepten unuttuk, hergün aynı şeyleri yaşadığımız için. İnceliğin için çok tşk. Sağolasın.:)

bilmemmiii.....:p peygamber ocağı derler en güzel yıllarımızı çalarlar....bizi robot yaparlar...vatan millet sakarya gazıyla...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı teskereler kardeş :)
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Arkadaşlar hayırlısıyla bitti sayılır şafağım artık doğan güneş. Pazartesi güneş benim için doğacak :mrgreen: kısmet olursa aranıza tekrar katılacağım. Cbf250 almak istiyorum satan tanıdığınız olursa bana ulaşın. Kısmetse yarın istanbuldayım, 313 KSD tarih oluyor, 3 tane kral arkadaşımdan ayrılıyorum bu üzücü ama eve dönüş tarifsiz bir duygu. Görüşmek dileği ile, kazasız belasız güneşli günler...:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ha bitti ha bitecek askerlik :)

inşş yakında motorunla aramızda oLursun :)
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı tezkerler arkadasım:rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
vay be bizim torunlar bile terhis oldu:mrgreen:
yaşlandık mı ne:pr::queen:
hayırlı olsun,benim kankada döndü geçen hafta:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
tekrar hoşgeldin.. Sayılı gün cabuk geçer ne kalmıs kı sunun surasında geldiginde tek tek simaları hatırlarsın artık... hayırlı teskereler..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst