Dogrudur,ancak Bulgarisyan da araba almak biraz riskli.Yurtdisindan vuruk yada kontrolden gecmeyen araclari getirip tamir edip,km dusurup satiyorlar.O yuzden Bulgaristan da arabalar motorlar avrupadan bile daha ucuz.Ama aralarinda saglamlari da yok degil tabi.aha miilet isyana geldi... malesef böyle arkadaşlar, bulgaristanda okuyan bir arkadaşım, 2001 model opel korsayı 2500 TL ye aldı. biz bırak araba almayı 2. el 125 cc motor alamıyoruz!!! sonrada Türkiyede neden motor yok...!
Dogrudur,ancak Bulgarisyan da araba almak biraz riskli.Yurtdisindan vuruk yada kontrolden gecmeyen araclari getirip tamir edip,km dusurup satiyorlar.O yuzden Bulgaristan da arabalar motorlar avrupadan bile daha ucuz.Ama aralarinda saglamlari da yok degil tabi.
4 yil once gumruk vergisi kalkinca arabalar yuzde 50 ucuzladilar.Su anda avrupadaki fiyatlara Bulgaristan da arac bulmak mumkun.Ancak alirken cok dikkat etmek lazim.Dedigim gibi makyajlama yapiyorlar.valla o kadarını bilmiyorumda, arkadaşda normalde arabalar pahalı ama avrupa birliğine girdikten sonra düşmüş, italyadan ve almanyadan vs 2. el oto çok geliyor demiştidediğin doğru olabilir
Valla Samet abi ben bizim esyalarimizi nasil sigdiricam diye dusunuyorum sen lastik diyorsun.Gercekten ihtiyacin varsa Bulgaristan da 10-15 tl ye istedigin ebatlarda lastik var.Ben Turkiye ye gelemem bu yaz herhalde ama Bulgaristan a gelirsen hallederiz,hem takiliriz.Teklifim ciddi..97 mondeo vardı.140 hp..otomatik..şehir içinde 100 km de 13-15 litre yakan araba şehirlerarası 100 km de 5.5 lirte yakıyordu..çok kez denedim..hata yoktu...
ha bu arada gelirken lastik getir buraya,benim arabaya .. araba o fiyatsa lastik 3-5 eurodur sanırım.:joker:.
Yok kardes 306 degil 98 model 406 1.8 st 110 beygir.Ülkeyi terk ediyorum kardeşim ben800 avroya araba şaka gibi biz 8.000$'lık doğan slx'e zor biniyoruz sen 306'den bahsediyon..
Yok kardes 306 degil 98 model 406 1.8 st 110 beygir.
Aslina bakarsan satmakta emin degilim.Bu yaz piknige plaja falan gidicez.Eger begenirsem brakirim garajda yazdan yaza kullanirim,satmayi dusunursem 1000 euro civari bir meblag dusunuyorum.Gecen hafta Teyzem abimin uzerine bir opel astra almislar.Abim gitti Turkiye de bir ikamet falan verde teyzemin adina 6 ay Turkiye de kullanma hakki var simdi.Sonra 6 ay Bulgaristan da kalmasi gerek.McWarnaly sen bu arabayı bulgarda kaça satmayı düşünüyorsun? bulgar ikametli bir arkadaşım var onun adına alıp soktuk türkiyeye bi 98 laguna 2.0 benzinli floryada işyerinin önünde yatıyor benzin yüzünden binemiyor..
Neden kardesim?Ben sizlerle paylasmak istedim.Aramizda bu araci kullanan var mi?Ne yakar acaba?
Evet bende internette arastirdim.LPG ile uyum saglamiyormus,en iyisi hic taktirma diyorlar.türkiyede 1.8 litresi nadir bulunur.
bende 1998 model 2.0 sv vardı. LPG ile şehiriçi 9 litre yakmaktaydı, geçen yaz 14.000 TL'ye gurbetçi bi amcaya satmıştım.
Fakat LPG ile tam uyum sağlayamıyor.
km 266 bin.simdi herkes cok,omru bitmis diyecek.ama burada ozellikle yerliler araclarinin bakimlarini hic geciktirmeden yetkili servislere yaptiriyorlar.yollarin durumu zaten maglum.o yuzden km normal.ayrica nedir bu Turkiye dekilerin km takintisi anlamam.Ben km ye degil araca bakarim.kimin kullandigina ve servis kitabina bakarim.Burada bu araclara bakiyorum 200 bin km den asagi yok.Bulgaristan da bakmistim 150 bin km den yukari yok.Hadi simdi gelin de km lere bakarak araba alin.gecen sene 250 bende 96 model bir astra almistik arkadasima simdiye kadar en ufak bir sorun dahi cikarmadi.yolda da o kadar rahat gittikki.ne bir ses ne bir sallama.vergi olayi ise ben Bulgaristan da kayit ettiricegim icin fiyat odur.Burada plaka alsam vergisi sigirtasi yillik 1000 euro yu gecer.Kimse kilometresini sormamış? kilometre 150 bin falanmı?
Bu arada emisyon yüzünden ve yeni araca alımına teşvik yüzünden avrupada eski araçların vergisi yenilerden fazla değilmi? yatarsa kenardayıllık sadece 100 euromu sadece yaniöyleyse oda bişey değil...
burda km çok önemli bizde araçlar pek servise götürülmez bir yeri bozulursa tamirciye gider yaptırılar bakım falan yok sadece bozulan yerlere bakılır kesinlikle kontrol falan yok yollar zaten küstebek yuvası heryer çukur öyle oluncada araçlar çok deforme oluyor onun için türkiyede km sorun ediliyorkm 266 bin.simdi herkes cok,omru bitmis diyecek.ama burada ozellikle yerliler araclarinin bakimlarini hic geciktirmeden yetkili servislere yaptiriyorlar.yollarin durumu zaten maglum.o yuzden km normal.ayrica nedir bu Turkiye dekilerin km takintisi anlamam.Ben km ye degil araca bakarim.kimin kullandigina ve servis kitabina bakarim.Burada bu araclara bakiyorum 200 bin km den asagi yok.Bulgaristan da bakmistim 150 bin km den yukari yok.Hadi simdi gelin de km lere bakarak araba alin.gecen sene 250 bende 96 model bir astra almistik arkadasima simdiye kadar en ufak bir sorun dahi cikarmadi.yolda da o kadar rahat gittikki.ne bir ses ne bir sallama.vergi olayi ise ben Bulgaristan da kayit ettiricegim icin fiyat odur.Burada plaka alsam vergisi sigirtasi yillik 1000 euro yu gecer.
haklisin kardesim.Bulgaristan da da durum pek farkli degil.Ama orada da km dusuruyorlar o yuzden km ye bakarak arac almak yanlis.En iyisi araca,sahibine bakimlarinin zamaninda ve yerinde yapilip yapilmadigina bakmak.burda km çok önemli bizde araçlar pek servise götürülmez bir yeri bozulursa tamirciye gider yaptırılar bakım falan yok sadece bozulan yerlere bakılır kesinlikle kontrol falan yok yollar zaten küstebek yuvası heryer çukur öyle oluncada araçlar çok deforme oluyor onun için türkiyede km sorun ediliyor