306 ya niyet 406 ya kismet

Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
aha miilet isyana geldi... malesef böyle arkadaşlar, bulgaristanda okuyan bir arkadaşım, 2001 model opel korsayı 2500 TL ye aldı. biz bırak araba almayı 2. el 125 cc motor alamıyoruz!!! sonrada Türkiyede neden motor yok...!
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
aha miilet isyana geldi... malesef böyle arkadaşlar, bulgaristanda okuyan bir arkadaşım, 2001 model opel korsayı 2500 TL ye aldı. biz bırak araba almayı 2. el 125 cc motor alamıyoruz!!! sonrada Türkiyede neden motor yok...!
Dogrudur,ancak Bulgarisyan da araba almak biraz riskli.Yurtdisindan vuruk yada kontrolden gecmeyen araclari getirip tamir edip,km dusurup satiyorlar.O yuzden Bulgaristan da arabalar motorlar avrupadan bile daha ucuz.Ama aralarinda saglamlari da yok degil tabi.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Dogrudur,ancak Bulgarisyan da araba almak biraz riskli.Yurtdisindan vuruk yada kontrolden gecmeyen araclari getirip tamir edip,km dusurup satiyorlar.O yuzden Bulgaristan da arabalar motorlar avrupadan bile daha ucuz.Ama aralarinda saglamlari da yok degil tabi.

valla o kadarını bilmiyorumda, arkadaşda normalde arabalar pahalı ama avrupa birliğine girdikten sonra düşmüş, italyadan ve almanyadan vs 2. el oto çok geliyor demişti :) dediğin doğru olabilir
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
valla o kadarını bilmiyorumda, arkadaşda normalde arabalar pahalı ama avrupa birliğine girdikten sonra düşmüş, italyadan ve almanyadan vs 2. el oto çok geliyor demişti :) dediğin doğru olabilir
4 yil once gumruk vergisi kalkinca arabalar yuzde 50 ucuzladilar.Su anda avrupadaki fiyatlara Bulgaristan da arac bulmak mumkun.Ancak alirken cok dikkat etmek lazim.Dedigim gibi makyajlama yapiyorlar.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
97 mondeo vardı.140 hp..otomatik..şehir içinde 100 km de 13-15 litre yakan araba şehirlerarası 100 km de 5.5 lirte yakıyordu..çok kez denedim..hata yoktu...

ha bu arada gelirken lastik getir buraya,benim arabaya .. araba o fiyatsa lastik 3-5 eurodur sanırım.:joker:.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Ülkeyi terk ediyorum kardeşim ben :p 800 avroya araba şaka gibi biz 8.000$'lık doğan slx'e zor biniyoruz sen 306'den bahsediyon..
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
97 mondeo vardı.140 hp..otomatik..şehir içinde 100 km de 13-15 litre yakan araba şehirlerarası 100 km de 5.5 lirte yakıyordu..çok kez denedim..hata yoktu...

ha bu arada gelirken lastik getir buraya,benim arabaya .. araba o fiyatsa lastik 3-5 eurodur sanırım.:joker:.
Valla Samet abi ben bizim esyalarimizi nasil sigdiricam diye dusunuyorum sen lastik diyorsun.Gercekten ihtiyacin varsa Bulgaristan da 10-15 tl ye istedigin ebatlarda lastik var.Ben Turkiye ye gelemem bu yaz herhalde ama Bulgaristan a gelirsen hallederiz,hem takiliriz.Teklifim ciddi..

---------- Post added 10-05-2012 at 00:00 ---------- Previous post was 09-05-2012 at 23:58 ----------

Ülkeyi terk ediyorum kardeşim ben :p 800 avroya araba şaka gibi biz 8.000$'lık doğan slx'e zor biniyoruz sen 306'den bahsediyon..
Yok kardes 306 degil 98 model 406 1.8 st 110 beygir.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
McWarnaly sen bu arabayı bulgarda kaça satmayı düşünüyorsun? bulgar ikametli bir arkadaşım var onun adına alıp soktuk türkiyeye bi 98 laguna 2.0 benzinli floryada işyerinin önünde yatıyor benzin yüzünden binemiyor..
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
McWarnaly sen bu arabayı bulgarda kaça satmayı düşünüyorsun? bulgar ikametli bir arkadaşım var onun adına alıp soktuk türkiyeye bi 98 laguna 2.0 benzinli floryada işyerinin önünde yatıyor benzin yüzünden binemiyor..
Aslina bakarsan satmakta emin degilim.Bu yaz piknige plaja falan gidicez.Eger begenirsem brakirim garajda yazdan yaza kullanirim,satmayi dusunursem 1000 euro civari bir meblag dusunuyorum.Gecen hafta Teyzem abimin uzerine bir opel astra almislar.Abim gitti Turkiye de bir ikamet falan verde teyzemin adina 6 ay Turkiye de kullanma hakki var simdi.Sonra 6 ay Bulgaristan da kalmasi gerek.
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
Neden kardesim?Ben sizlerle paylasmak istedim.Aramizda bu araci kullanan var mi?Ne yakar acaba?

türkiyede 1.8 litresi nadir bulunur.
bende 1998 model 2.0 sv vardı. LPG ile şehiriçi 9 litre yakmaktaydı, geçen yaz 14.000 TL'ye gurbetçi bi amcaya satmıştım.
Fakat LPG ile tam uyum sağlayamıyor.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
türkiyede 1.8 litresi nadir bulunur.
bende 1998 model 2.0 sv vardı. LPG ile şehiriçi 9 litre yakmaktaydı, geçen yaz 14.000 TL'ye gurbetçi bi amcaya satmıştım.
Fakat LPG ile tam uyum sağlayamıyor.
Evet bende internette arastirdim.LPG ile uyum saglamiyormus,en iyisi hic taktirma diyorlar.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
o paraya araba mı olur motor alınır anca :queen: yok ya bu böyle değildi sanki :mrgreen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vay be ben arabayı iyi fiyata satmışım demek daha dün bu arabayı 5250 tl ye verdim:cherry:








 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
İi satmissin renoyu sanada alalim pi pejo 406 bak 800 ero
aramizda kalsin seninkini 8000 eroya hallederiz cunku turkiyedeyiz
kulak arkasi kaldi misali hala duzen degisiyo duzulen yine biziz
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Kimse kilometresini sormamış? kilometre 150 bin falanmı?

Bu arada emisyon yüzünden ve yeni araca alımına teşvik yüzünden avrupada eski araçların vergisi yenilerden fazla değilmi? yatarsa kenardayıllık sadece 100 euromu sadece yani:) öyleyse oda bişey değil...
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Kimse kilometresini sormamış? kilometre 150 bin falanmı?

Bu arada emisyon yüzünden ve yeni araca alımına teşvik yüzünden avrupada eski araçların vergisi yenilerden fazla değilmi? yatarsa kenardayıllık sadece 100 euromu sadece yani:) öyleyse oda bişey değil...
km 266 bin.simdi herkes cok,omru bitmis diyecek.ama burada ozellikle yerliler araclarinin bakimlarini hic geciktirmeden yetkili servislere yaptiriyorlar.yollarin durumu zaten maglum.o yuzden km normal.ayrica nedir bu Turkiye dekilerin km takintisi anlamam.Ben km ye degil araca bakarim.kimin kullandigina ve servis kitabina bakarim.Burada bu araclara bakiyorum 200 bin km den asagi yok.Bulgaristan da bakmistim 150 bin km den yukari yok.Hadi simdi gelin de km lere bakarak araba alin.gecen sene 250 bende 96 model bir astra almistik arkadasima simdiye kadar en ufak bir sorun dahi cikarmadi.yolda da o kadar rahat gittikki.ne bir ses ne bir sallama.vergi olayi ise ben Bulgaristan da kayit ettiricegim icin fiyat odur.Burada plaka alsam vergisi sigirtasi yillik 1000 euro yu gecer.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
km 266 bin.simdi herkes cok,omru bitmis diyecek.ama burada ozellikle yerliler araclarinin bakimlarini hic geciktirmeden yetkili servislere yaptiriyorlar.yollarin durumu zaten maglum.o yuzden km normal.ayrica nedir bu Turkiye dekilerin km takintisi anlamam.Ben km ye degil araca bakarim.kimin kullandigina ve servis kitabina bakarim.Burada bu araclara bakiyorum 200 bin km den asagi yok.Bulgaristan da bakmistim 150 bin km den yukari yok.Hadi simdi gelin de km lere bakarak araba alin.gecen sene 250 bende 96 model bir astra almistik arkadasima simdiye kadar en ufak bir sorun dahi cikarmadi.yolda da o kadar rahat gittikki.ne bir ses ne bir sallama.vergi olayi ise ben Bulgaristan da kayit ettiricegim icin fiyat odur.Burada plaka alsam vergisi sigirtasi yillik 1000 euro yu gecer.
burda km çok önemli bizde araçlar pek servise götürülmez bir yeri bozulursa tamirciye gider yaptırılar bakım falan yok sadece bozulan yerlere bakılır kesinlikle kontrol falan yok yollar zaten küstebek yuvası heryer çukur öyle oluncada araçlar çok deforme oluyor onun için türkiyede km sorun ediliyor
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
burda km çok önemli bizde araçlar pek servise götürülmez bir yeri bozulursa tamirciye gider yaptırılar bakım falan yok sadece bozulan yerlere bakılır kesinlikle kontrol falan yok yollar zaten küstebek yuvası heryer çukur öyle oluncada araçlar çok deforme oluyor onun için türkiyede km sorun ediliyor
haklisin kardesim.Bulgaristan da da durum pek farkli degil.Ama orada da km dusuruyorlar o yuzden km ye bakarak arac almak yanlis.En iyisi araca,sahibine bakimlarinin zamaninda ve yerinde yapilip yapilmadigina bakmak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst