306 ya niyet 406 ya kismet

Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
800 euro ya bu aracımı aldınız??? :O yuhh diyorum yaa, biz burda resmen sömürülüyoruz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
800 euro ya bu aracımı aldınız??? :O yuhh diyorum yaa, biz burda resmen sömürülüyoruz.
Kişi başına düşen geliri karşılaştırırsak yada asgari ücreti bizim ülkemiz ve arkadaşın yaşadığı ülke ile sonra aynı arabanın 2.el fiyatlarını karşılaştırdığımız zaman trajikomik acı gerçekler alttan alttan sırıtıyor :) Araba istisna mı,yada lüks ? O halde ;
akaryakıt fiyatları,internet hizmet fiyatları yada ota moka konulan vergiler ve faiş oranı aklınıza gelecek herşeyi karşılaştırın.
Sonra tekrar hatırlayın asgari ücretimizi.Hafızada yer etsin diye tüm avrupa asgari ücretleri Türkiye de dahil buyrun ;http://newsweek.blogcu.com/avrupa-ulkelerinde-asgari-ucretler-2011/10670385
Belçika:1.415 euro Türkiye:384 euro
Windows 7 çözümlemeye çalışsa mavi ekran hatası verir yahu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst