30 Yaşından Sonra Motorla Tanıştık. Hadi Hayırlısı

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, bende 34 yaşımda aldım motoru ve ehliyeti. Allah kazasız, belasız sürüşler versin.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Hosgeldin. Keyifli kazasiz tehlikesiz sürüşler dilerim.

Bende 31 yaşında başladım bu maceraya. Aynen, önce ehliyet sonra kask,mont,dizlik,sırtlık,bot,eldiven aldım sonra motorumu aldım.

Selamlar...
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
68
Valla ben de 34 yaşındayım, yeni başlamaya çalışıyorum. Hatta elimden tutacak adam arıyorum :mrgreen:
Agility 125 konusuna da yazdım, daha hayatımda motora oturmadım hiç, kursla konuşuyorum "yok göstermiyoruz" diyor, ben nasıl öğreneceğim bu işi pekiii :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Hoşgeldin. Bende 33 yaşında başladım, neredeyse 10 yıl doldu.
 
Katılım
21 Ağu 2012
Mesajlar
83
Ben 57 yaşında emekli öğretmenim. 3 ay önce scooter aldım. Şimdi scooterdan usandım. Manuel vitesliye geçmek istiyorum.:flower:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
16
Ben 57 yaşında emekli öğretmenim. 3 ay önce scooter aldım. Şimdi scooterdan usandım. Manuel vitesliye geçmek istiyorum.:flower:

Sayın hocam. Haklısın. Ben direk vitesliden başladım. Gerçekten çok zevkli. Konyaaltı sahil yolu ağlıyor ben gelince :)

Bu arada ilk mesajımda biraz geç kaldığımdan bahsetmiştim. Baya erken başlamışız bu motor işine :)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
ben de 2005 yılında yaşim 33 oldugunda merak salmıştim bu motosiklet olayına,
ve hemen A2için sürücü kursuna kayıt olup,
öncelikle ehliyet ve tüm koruma ekipmanlarımı almiştim.en sonunda da 150cc.lik vitesli motorumu tabiki....
aramıza hoşgeldiniz,bu işin yaşi da yoktur ustaliği da......daima yol katedersin ve öğrenmeye devam edersin
 
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
118
bende 31 yasında CBF 150 ile basladım 8000 km yol yaptım ve şimdi(32 yaş) CBR250r aldım.Motor keyfi bambaşka .
Merhaba arkadaşlar;

İsmim Ahmet. Bende 30 yaşından sonra motora merak salmış birisiyim. Aslında evvelden racinge karşı bir ilgim vardı ama şartlar müsait olmayınca hep ötelemek zorunda kaldım.

Neyse; 3 gün önce gittim malzemeciye ve SHOEI XR-1000 (internetten araştırdığım kadarı ile önce kask, kalan para ile motor diyordu arkadaşlar) marka bir kask aldım. Akşamına da Honda CBF 150 aldım. Trafiğe çıkmadan 2 gündür kullanıyorum. Biraz yol katettim. Gerçekten çok zevkli bir olay.

Sitenizden epey faydalandım ve artık daha çok faydalanma adına ve de faydamız olması adına kayıt oldum. Aranızda olmaktan mutluyum.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
hoş geldiniz antalya kullanıcıları sayfamızı ziyaret edebilirsiniz...buluşma ve gezilerimize katılabilisiniz...
bende 38 yaşında başladım genç bile sayılırsın...
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
zaman kısıtlı olduğu için hocam basamakları erken atlayıp ss 'e doğru ilerlemek istiyor :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
ejderli filan güzel model, biliyorsundur ama yine söyleyelim, kristal bir kadeh gibi davran ona asla yere düşürme. :) sertçe yere çarparsa görüntüsü bozulmasada özelliğini yitirir.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
16
ejderli filan güzel model, biliyorsundur ama yine söyleyelim, kristal bir kadeh gibi davran ona asla yere düşürme. :) sertçe yere çarparsa görüntüsü bozulmasada özelliğini yitirir.

Teşekkür ederim sayın hocam. sırf şehir içinde kullanmak için başka bir kask aldım. Anlayacağın gözümden sakınıyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2012
Mesajlar
83
zaman kısıtlı olduğu için hocam basamakları erken atlayıp ss 'e doğru ilerlemek istiyor :)
manın

zamanın ne getireceğini Allah bilir. Allah kimseye kaza bela vermesin...! dün scooterımı sattım CBF 150 (2011) aldım...

herkese kazasız sürüşler...!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst