- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar;
İsmim Ahmet. Bende 30 yaşından sonra motora merak salmış birisiyim. Aslında evvelden racinge karşı bir ilgim vardı ama şartlar müsait olmayınca hep ötelemek zorunda kaldım.
Neyse; 3 gün önce gittim malzemeciye ve SHOEI XR-1000 (internetten araştırdığım kadarı ile önce kask, kalan para ile motor diyordu arkadaşlar) marka bir kask aldım. Akşamına da Honda CBF 150 aldım. Trafiğe çıkmadan 2 gündür kullanıyorum. Biraz yol katettim. Gerçekten çok zevkli bir olay.
Sitenizden epey faydalandım ve artık daha çok faydalanma adına ve de faydamız olması adına kayıt oldum. Aranızda olmaktan mutluyum.
İsmim Ahmet. Bende 30 yaşından sonra motora merak salmış birisiyim. Aslında evvelden racinge karşı bir ilgim vardı ama şartlar müsait olmayınca hep ötelemek zorunda kaldım.
Neyse; 3 gün önce gittim malzemeciye ve SHOEI XR-1000 (internetten araştırdığım kadarı ile önce kask, kalan para ile motor diyordu arkadaşlar) marka bir kask aldım. Akşamına da Honda CBF 150 aldım. Trafiğe çıkmadan 2 gündür kullanıyorum. Biraz yol katettim. Gerçekten çok zevkli bir olay.
Sitenizden epey faydalandım ve artık daha çok faydalanma adına ve de faydamız olması adına kayıt oldum. Aranızda olmaktan mutluyum.