30 temmuz KEYİFLİ piknik

Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
52
SELAM
SONERCİM TAMERLE BENİDE EKLERMİSİN LİSTEYE
YA BU ARADA CAMADAN VE CHOMCHOKDAN HABERİNİZ VARMI?
VEYSEL VE PELİNİNDE SESİ ÇIKMIYO???:silent:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
tweety.S' Alıntı:
SELAM
SONERCİM TAMERLE BENİDE EKLERMİSİN LİSTEYE
YA BU ARADA CAMADAN VE CHOMCHOKDAN HABERİNİZ VARMI?
VEYSEL VE PELİNİNDE SESİ ÇIKMIYO???:silent:
ok yazıyorum
valla cem abilerden bende haber alamadım tatilleri bitmedi sanırım
veysel izinde zanedersim pelin i sıksık sitede görüyorum

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Site adresinizi yazarak veya bir web sitesinin adresini vererek ziyaret edilmesini istemeniz , başka sitelere üyeleri veya kullanıcıları yönlendirme amaçlı yazılan reklam mahiyetinde yazılar (Özel Mesaj Dahil) YASAKTIR. Bu şekilde davranan üyelerin üyelikleri bir hafta dondurulur ve aynı tavırlarını sürdükleri halde üyelikleri iptal edilir!..

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: komtan **************

bizim reklama ihtiyacımız yok ki
ama kural dışı yazı yazdıysam silindiyse çok normal
kurallar bizler içindir saygılar
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Loft' Alıntı:
yaws bu modaratörlerin uyarılarıda çok caf cafLı bea :p
ben ilk uyarımı ilkokulda almıştım mudur kızmıştı sümüklerimi silmiyorum diya ne yapayım mendil dayanmıyordu ki:queen:

bu arada arkadaşlar ilk sayfaya gideceğimiz yer ile ilgili bir iki resim koydum hiç gitmiyenler dir baksın lütfen harika bir yer:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dostdark' Alıntı:
ben ilk uyarımı ilkokulda almıştım mudur kızmıştı sümüklerimi silmiyorum diya ne yapayım mendil dayanmıyordu ki:queen:

:pr: sümüklüüü sümükkklüüü :salut: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Loft' Alıntı:
:pr: sümüklüüü sümükkklüüü :salut: :queen:

efendim banamı seslendin oyyymerhaba iznik:queen:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dostdark' Alıntı:
Aktiviteler
*ip atlama
*yakar top
*istop
*uzun eşşek
*salıncak
gerekli malzemeler
*mangal
*35cc çay
*et,tavuk,sucuk,köfte.....
*patlak top
*çamaşır ipi
*çizgili pijama
*piknik tüpü
*çaydanlık



:cat: cuma görüşürüz

bu uzuneşekde benLe alkate aynı takımda Olalım :p

o zaman sümükklüüü sümüüüklüüüüü :salut: :salut: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Loft' Alıntı:
bu uzuneşekde benLe alkate aynı takımda Olalım :p

o zaman sümükklüüü sümüüüklüüüüü :salut: :salut: :p
tamam benim takımda da cem abi var:queen:


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
birde savaş abi:queen: :queen:


sizi ezik eşşek yapacağızzzz:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dostdark' Alıntı:
tamam benim takımda da cem abi var:queen:


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
birde savaş abi:queen: :queen:


sizi ezik eşşek yapacağızzzz:queen:


IıII Seyyy doktorum bana ne demişti yaws :p :wiinkk:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ana bensiz oyun oynarsınız haaaa....
(bu ayakla nasıl oynayacaksam)..:pr:
uzun kısa eşek ..
topal ördek..
her türlü oyun itinayla oynanır..:queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Sormassam çatlarım yav arkadaş beni niye yazmıyorsunuz listeye hemde artı bir olarak Gelmememi istemiyorsanız açık söyleyin kardeşim zaten bu saatten sonra yazsanızda gelmemya
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
uzunmu eşşekmi cem abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ben sendenim :queen:

neeeeeeeeeeee tamer abimi nasıl yazmasın sen yakarım uleeeeeeeeeeeeeeen bu gezegeni bende gelmem abim gelmesse :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Sormassam çatlarım yav arkadaş beni niye yazmıyorsunuz listeye hemde artı bir olarak Gelmememi istemiyorsanız açık söyleyin kardeşim zaten bu saatten sonra yazsanızda gelmemya
Abii özür yazdım
::utangac: ::utangac: ::utangac: ::utangac:

vedat kaya' Alıntı:
ana bensiz oyun oynarsınız haaaa....
(bu ayakla nasıl oynayacaksam)..:pr:
uzun kısa eşek ..
topal ördek..
her türlü oyun itinayla oynanır..:queen:
gel topal ördek
uzun eşşek yakartop oynuyacağız:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
yaws bu uzun eşek kötü bitcek gaLiba :p en iyisi biri römork getirsin en mantıklısı bu :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst