30 temmuz KEYİFLİ piknik

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
amanın soner sen naapıyon bizim evin bahcesi olmaz..
nedenini biliyon evdekiler desem anlarsın dimi..:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
amanın soner sen naapıyon bizim evin bahcesi olmaz..
nedenini biliyon evdekiler desem anlarsın dimi..:)
ama ne matrak olur birsürü motor tolanmışız bahçede vedet vedet diye bağırıyoruz:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
tamam YAZ benide, yalniz Noela nin türkce kursu 14:30 kadar.... yani ben sizinle gidemiyecegim. :pale: ormana gelip kokuya dogru ilerleyip sizi bulurum insallah :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
dostdark' Alıntı:
ama ne matrak olur birsürü motor tolanmışız bahçede vedet vedet diye bağırıyoruz:queen: :queen: :queen: :queen:

tabi tabi sonrada tv de aile meclisi kararıyla bahcede asılan gencin hazin hikayesini dinlersiniz..:salut: :salut:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
abi bakarız ama yenge cok yoruldu mahcup olduk
reha abi cuma günü eyüp e gelsene
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=18527

akalteke Tamer abimizin bulduğu harika bir yer çok hoşuna gidecek:cat:
sonercim. bu dünyada üç kere yüzüm güldü
1: alona ile evlendiğimde
2:eek:ğlum murat doğduğunda
3:sizleri tanıdığımda...

nolur mahçubiyet gibi şeyleri düşünmeyin..sizleri seviyorum:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
tabi tabi sonrada tv de aile meclisi kararıyla bahcede asılan gencin hazin hikayesini dinlersiniz..:salut: :salut:
Peki sizinkiler okanbayülgeni seyretmiyecekler mi veya zap yaparken tesadüfen görme ihtimalleri yok mu :pr: :pr:
hem gizleniyorsun hemde tv lere çıkıyorsun:queen:

intercom' Alıntı:
tamam YAZ benide, yalniz Noela nin türkce kursu 14:30 kadar.... yani ben sizinle gidemiyecegim. :pale: ormana gelip kokuya dogru ilerleyip sizi bulurum insallah :queen:
bulanadın alo dersin sizi alırım
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
dostdark' Alıntı:
Peki sizinkiler okanbayülgeni seyretmiyecekler mi veya zap yaparken tesadüfen görme ihtimalleri yok mu :pr: :pr:
hem gizleniyorsun hemde tv lere çıkıyorsun:queen:


bulanadın alo dersin sizi alırım
:cat:

abi gitmicemki..
kuzene gidicem telefonla katılıcam adımı değiştiricem..
gidermiyim yanarım mazallah..:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
sonercim. bu dünyada üç kere yüzüm güldü
1: alona ile evlendiğimde
2:eek:ğlum murat doğduğunda
3:sizleri tanıdığımda...

nolur mahçubiyet gibi şeyleri düşünmeyin..sizleri seviyorum:rendeer: :rendeer:
:rendeer: :rendeer: :rendeer: Reha abi bizde sizi seviyoruz biz kocaman bir ailleyiz:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
oh be dostlar.... kac gündür sizleri özlüyordum, geldiniz canlandirdiniz buralari. birdaha AYRI KALMAYIN !!!!!
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
intercom' Alıntı:
oh be dostlar.... kac gündür sizleri özlüyordum, geldiniz canlandirdiniz buralari. birdaha AYRI KALMAYIN !!!!!
Levent biz ayrı kalmayız :rendeer: Keyifli pknikler geziler kamplar yeni başlıyor yeniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Yahu arkadaşlar pazar günü Şöyle orman havası alıp dinlenebileceğim bir yer tavsiye edebilirmisiniz. Yada bildiğiniz bir organizasyon varsa katılabilirim.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Yahu arkadaşlar pazar günü Şöyle orman havası alıp dinlenebileceğim bir yer tavsiye edebilirmisiniz. Yada bildiğiniz bir organizasyon varsa katılabilirim.
Tamer abi orman havası kuş sesleri ve güzel dostlar tek adres belgırat keyif pikniği
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aydinolmez' Alıntı:
soner abi kaç kişi olduk liste çogalıyormu
aydın çok kişi olmamıza gerek yok zaaten KEYİF pikniği yazdığım için birçok kişi gelmeyecektir
önemli olan dostlarımızla güzel bir gün geçirmek ve sohbet etmek
eski dostlarımızla hasret gidermek yenilerinle tanışmak
sadece sen ve ben gitsek de süper eğleniriz emin ol:rendeer:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
dostdark' Alıntı:
aydın çok kişi olmamıza gerek yok zaaten KEYİF pikniği yazdığım için birçok kişi gelmeyecektir
önemli olan dostlarımızla güzel bir gün geçirmek ve sohbet etmek
eski dostlarımızla hasret gidermek yenilerinle tanışmak
sadece sen ve ben gitsek de süper eğleniriz emin ol:rendeer:[/QUOTE

Haklısın soner bende senin gibi düşünüyorum ben mangal falan alayımmı nasıl yapacağız
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aydinolmez' Alıntı:
dostdark' Alıntı:
aydın çok kişi olmamıza gerek yok zaaten KEYİF pikniği yazdığım için birçok kişi gelmeyecektir
önemli olan dostlarımızla güzel bir gün geçirmek ve sohbet etmek
eski dostlarımızla hasret gidermek yenilerinle tanışmak
sadece sen ve ben gitsek de süper eğleniriz emin ol:rendeer:[/QUOTE

Haklısın soner bende senin gibi düşünüyorum ben mangal falan alayımmı nasıl yapacağız
işte bu dostum
motorla geleceksen mangal getirme ben tel ızgara getiririm ve iki taşın arasında ateş yakar etlerimizi pişiririz
ben bir gün önce buzluğa iki küçük şişe su atıp buz yapacağım ve 35 cc çay getireceğim sende seçimini yap ve hazırlan yok ben efes çay içerim dersen orman girişinde satılıyor boşuna taşıma
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
dostdark' Alıntı:
aydinolmez' Alıntı:
işte bu dostum
motorla geleceksen mangal getirme ben tel ızgara getiririm ve iki taşın arasında ateş yakar etlerimizi pişiririz
ben bir gün önce buzluğa iki küçük şişe su atıp buz yapacağım ve 35 cc çay getireceğim sende seçimini yap ve hazırlan yok ben efes çay içerim dersen orman girişinde satılıyor boşuna taşıma

yok abi bende bir mangal var katlanıyor torba içinde merak etme sen motor benide taşır onuda hatda kızım var yanımda onuda getirmeyi düşünüyorum buz falan da almamız lazım aslında ben geceden dondurucuya atarım artık 2-3 pet şişe mangal nasıl yakılırmış görsün cümle alem bakalım 35 lik çay dişimizin kovuğuna yetmez abi onada takviye yapmak lazım.....
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aydinolmez' Alıntı:
dostdark' Alıntı:
yok abi bende bir mangal var katlanıyor torba içinde merak etme sen motor benide taşır onuda hatda kızım var yanımda onuda getirmeyi düşünüyorum buz falan da almamız lazım aslında ben geceden dondurucuya atarım artık 2-3 pet şişe mangal nasıl yakılırmış görsün cümle alem bakalım 35 lik çay dişimizin kovuğuna yetmez abi onada takviye yapmak lazım.....
ok o zaman ben de mangal kömürü getiririm
en kıral piknik bu olacak :cat: :queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
hehehehe 35 lik çaymı olur be......
çay dediğin ince belli bardaktan içilir kana kana ağzın yanar ama yinede bir yudum daha içersin sonra tam bitti dediğin yerde çoğalır aşkın tekrar başlarsın...
çayın öyküsü budur aslında.....
ama kimse bilmez neden bardağın küçük olduğunu......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst