- Katılım
- 18 Haz 2005
- Mesajlar
- 432
Loft' Alıntı:yaws bu uzun eşek kötü bitcek gaLibaen iyisi biri römork getirsin en mantıklısı bu
![]()
yok abi tam donanımlı bir kaç ambulans acil müdahalaler için
Loft' Alıntı:yaws bu uzun eşek kötü bitcek gaLibaen iyisi biri römork getirsin en mantıklısı bu
![]()
cuk_o' Alıntı:yok abi tam donanımlı bir kaç ambulans acil müdahalaler için:queen:
vedat kaya' Alıntı:günaydın MTTTTTTTT....
bu akşam çay..
yarın TV..
pazar piknik...
pazartesi iş...
salı iş..
çarş...
işmiiii bu yaaaaaa....:queen: :queen:
Loft' Alıntı:evet arkadaşLar mesainin bitmesine 1 Saat 13 dakka varDostdark ben şimdi pazar günü için idman yapıcam, ızgara yapmışlarda arkadaşlar yeme idmanı yapıcam acıkanLar buyursun
![]()
dostdark' Alıntı:Afiyet şeker olsun kardeşim
Yanında da bol buzlu çayını içersin
Bizde belgırat da mangaldan sonra izmit den dostlarımızın getirdiği pişaniyeleri midemize indireceğiz:queen:
bilmeemmmmmmm:silent: :silent: :silent: :silent:Loft' Alıntı:hani nerde kimde pişmaniye :queen:
dostdark' Alıntı:bilmeemmmmmmm:silent: :silent: :silent: :silent:
ccbbdd' Alıntı:soner herkes kendi mamasını kendimi getiriyor nedir abi durum ona göre...