30 temmuz KEYİFLİ piknik

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Bu işin sonunda yassı eşşek diye bize özgü bir oyun çıkacak
KEYİFLİ YASSI EŞŞEKLER:queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydın MTTTTTTTT....
bu akşam çay..
yarın TV..
pazar piknik...
pazartesi iş...
salı iş..
çarş...
işmiiii bu yaaaaaa....:queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
vedat kaya' Alıntı:
günaydın MTTTTTTTT....
bu akşam çay..
yarın TV..
pazar piknik...
pazartesi iş...
salı iş..
çarş...
işmiiii bu yaaaaaa....:queen: :queen:


Günaydın Vedat.. Valla sabah bende bu konudan yakındım evden kovduLar :queen: ona göre fazLa budaklandırma sonu kötü gidiyo ::shhh::
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ya çalış çalış nereye kadar ya

yapılırmı bu abiye be yürü abi

:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
paylaşım için saol çok güzel ve büyüleyici bir yermiş bir ara gezi planlarımıza burayı da dahil edelim bari :) biraz uzak ama
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
gerçekten süper bir yer
özellikle ilkbahar ve sonbaharda inanılmaz güzel oluyor
spor yapmak istiyenler içinde göl kenarında koşu parkuru ve jimlastik aletleri var
hele bir iki dost sabah kahvaltınızı ormanda yapmak isterseniz nefis bir güne başlarsınız
:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
evet arkadaşLar mesainin bitmesine 1 Saat 13 dakka var :) Dostdark ben şimdi pazar günü için idman yapıcam, ızgara yapmışlarda arkadaşlar yeme idmanı yapıcam acıkanLar buyursun :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Loft' Alıntı:
evet arkadaşLar mesainin bitmesine 1 Saat 13 dakka var :) Dostdark ben şimdi pazar günü için idman yapıcam, ızgara yapmışlarda arkadaşlar yeme idmanı yapıcam acıkanLar buyursun :)

Afiyet şeker olsun kardeşim
Yanında da bol buzlu çayını içersin
Bizde belgırat da mangaldan sonra izmit den dostlarımızın getirdiği pişaniyeleri midemize indireceğiz:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dostdark' Alıntı:
Afiyet şeker olsun kardeşim
Yanında da bol buzlu çayını içersin
Bizde belgırat da mangaldan sonra izmit den dostlarımızın getirdiği pişaniyeleri midemize indireceğiz:queen:

hani nerde kimde pişmaniye :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dostdark' Alıntı:
bilmeemmmmmmm:silent: :silent: :silent: :silent:

tamam tamam duygu sömürüsü yapma gelirken aLırım 1 2 kutu ama inşallah ben yemem :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
evet arkadaşlar son durum nedir...:silent:
piknik yapıp mangal yapıp..
top oynayıp ip atlayıp..
salıncak yapıp..
ağaçları kesip ..
yerine bina yapıp..
onları satıp..
köşeyi dönüppppppp
bla bla bla bla bla bitmiyor işler yaaa bitmiyorrrrr...:salut: ..:pr:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Evet sakin bir piknik için hazırmıyızzzzzzz
hemde ne sakinnnn:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
hazııııııııııııııııırrrrrrrrrııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
ben gidiyimde kendime bir pişmaniyecide iş buLıyım :p yarın için
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
soner herkes kendi mamasını kendimi getiriyor nedir abi durum ona göre...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
ccbbdd' Alıntı:
soner herkes kendi mamasını kendimi getiriyor nedir abi durum ona göre...


ben otlakçıyım :p ccbbdd birde sabah kaçta çıkcan? istersen buLuşanlım beraber devam edelim uyarmı sana ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst