30 temmuz KEYİFLİ piknik

Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
cuk_o' Alıntı:
hehehehe 35 lik çaymı olur be......
çay dediğin ince belli bardaktan içilir kana kana ağzın yanar ama yinede bir yudum daha içersin sonra tam bitti dediğin yerde çoğalır aşkın tekrar başlarsın...
çayın öyküsü budur aslında.....
ama kimse bilmez neden bardağın küçük olduğunu......

Aynen öyle dostum sen bu işi biliyorsun.........bravo sana
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çalışma sistemimi öyle bi ayarlamıştımki Pazar günü piknik yapayım diye göbeğim çatlamıştı.Piknikten sonrada Çanakkale'ye uçacaktım.İptal oluncada çöktüm desem yeri var.Bende kenarından geleyimde mangalda sucuk-sosis-kanat falan atalım dimi yani!:cat: Yaz Soner'cim nacizane benide.:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dostdark eğer motor tamirden çıkarsa benide ekLe :) bende geLiyim
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydın MTTTTT...:)
temiz hava orman kuşlar çiçekler..
bana iyi gelecek bu aralar moreller bozuk..
malumunuz topal ördek modundayız..:salut:
yemek konusunda korkularım var taş üstü müstü mangal diyonuz aç kalmayalım millet..
gerçi şehrin göbeği olmadı tavşan geyik vurur çiy çiy yeriz..:queen: :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
ulan soner iciyon mıcıyon ama adamsın be helal sana icmeyenleride görüyoz abi adamların ne olduğu belli değil ve neyin peşinde olduklarıda
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
günaydın MTTTTT...:)
temiz hava orman kuşlar çiçekler..
bana iyi gelecek bu aralar moreller bozuk..
malumunuz topal ördek modundayız..:salut:
yemek konusunda korkularım var taş üstü müstü mangal diyonuz aç kalmayalım millet..
gerçi şehrin göbeği olmadı tavşan geyik vurur çiy çiy yeriz..:queen: :queen:
Günaydın Vedat:rendeer:
yemek konusunda endişe etme belgırat ormanı bünyesinde geyik koruma ve üretme yeri var olmadı yakalarız birini:queen:
mangalda geyik kanat:queen:

Loft' Alıntı:
dostdark eğer motor tamirden çıkarsa benide ekLe :) bende geLiyim
motorun çıkmazsada gel istanbulun göbeği
bin minibüsa in maslakta motoların birinin arkasına atla :cat:

DARKDIAMOND' Alıntı:
Çalışma sistemimi öyle bi ayarlamıştımki Pazar günü piknik yapayım diye göbeğim çatlamıştı.Piknikten sonrada Çanakkale'ye uçacaktım.İptal oluncada çöktüm desem yeri var.Bende kenarından geleyimde mangalda sucuk-sosis-kanat falan atalım dimi yani!:cat: Yaz Soner'cim nacizane benide.:cherry:
oyyy oyyyy oyyy
şimdiden karnım acıktı:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten hiç hafta sonu çalışmak zorunda olanları düşünmeyin iyi mi :pr: ..
ben ki + eşim; tam keyif insanlarıyız... :salut: ... yazık bize ...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
fear_factor' Alıntı:
zaten hiç hafta sonu çalışmak zorunda olanları düşünmeyin iyi mi ..
ben ki + eşim; tam keyif insanlarıyız... ... yazık bize ...

olurrrrrrrrrmuuu beeeeeeeeee
abicim seni düşünmeyen kimmiş her çarşamba yapılan galatada alemciler tarabya da ...... şarkısını söylüyoruz ya der saadette hiç gelmedin galiba gerçi bu haftaki der saadet iptal oldu yoğun istek üzerine onun yerine daha sakin bi yerdeyiz cuma akşamı http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=18527
burada gelebilirseniz çok seviniriz eşinize selamlar
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuk_o' Alıntı:
olurrrrrrrrrmuuu beeeeeeeeee
abicim seni düşünmeyen kimmiş her çarşamba yapılan galatada alemciler tarabya da ...... şarkısını söylüyoruz ya der saadette hiç gelmedin galiba gerçi bu haftaki der saadet iptal oldu yoğun istek üzerine onun yerine daha sakin bi yerdeyiz cuma akşamı http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=18527
burada gelebilirseniz çok seviniriz eşinize selamlar


eyvallah...
bi de komşu çıktık iyimi :cat:
ben yön özürlüyüm ortaköy'den sonrası benim için balta girmemiş orman gibi ( burada balta ben oluyorum galiba :p )... bütün iş güç halkalı - bahçeşehir - avcılar şeytan üçgeninde olduğundan keşfedemedim bitürlü tarabya taraflarını...
neyse yakınız zaten bi ara bizi de takarsın peşine :bounce: :flower:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ip getiim salıncak malıncak (malıncak ne demekse :silent: )...
yiyecek bulamassak diğer masalara kedi misali sarkarız gene karnımız doyar..:rendeer: :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Ya abi naptınız böyle ya.Ben cumartesi semiz kuma gidiyorum.Anılarımızı yad etmeye.Şimdi piknik olayı çıktı.Nasıl olacak ya.Siz söyleyin ben yapayım.Çok kötüsünüz:pale:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
intercom' Alıntı:
sagolasin Sonercigim, bana istersen cok gizli deyil ise ya özelden ya msn den bi mesaj ile nummarani gönderirsen cok sevinirim.
Alo dostdark:0538 617 14 85
levent ama numarayı kimseye verme tamam mı:wiinkk:

judas25' Alıntı:
Ya abi naptınız böyle ya.Ben cumartesi semiz kuma gidiyorum.Anılarımızı yad etmeye.Şimdi piknik olayı çıktı.Nasıl olacak ya.Siz söyleyin ben yapayım.Çok kötüsünüz:pale:

yafu zaten sezon sonunda yaza veda kampı yapacaktık:wiinkk:
neyse İsmet yer ayırdıysan size iyi eğlenceler
bari bu cuma akşamı eyüp e gelde Tamer abimizin sohbetlerinden mahrum kalma:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Cuma günü bi aksilik çıkmazsa eyüpte sizlerleyim inşallah.Detayları orda konuşuruz artık.:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Aktiviteler
*ip atlama
*yakar top
*istop
*uzun eşşek
*salıncak
gerekli malzemeler
*mangal
*35cc çay
*et,tavuk,sucuk,köfte.....
*patlak top
*çamaşır ipi
*çizgili pijama
*piknik tüpü
*çaydanlık


judas25' Alıntı:
Cuma günü bi aksilik çıkmazsa eyüpte sizlerleyim inşallah.Detayları orda konuşuruz artık.:rendeer:
:cat: cuma görüşürüz
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
judas25' Alıntı:
Cuma günü bi aksilik çıkmazsa eyüpte sizlerleyim inşallah.Detayları orda konuşuruz artık.:rendeer:


dostum yanlış topiğe yazmışsın sanırım ama neyse ekledim senide listeye :) :rendeer:

fear_factor' Alıntı:
eyvallah...
bi de komşu çıktık iyimi :cat:
ben yön özürlüyüm ortaköy'den sonrası benim için balta girmemiş orman gibi ( burada balta ben oluyorum galiba :p )... bütün iş güç halkalı - bahçeşehir - avcılar şeytan üçgeninde olduğundan keşfedemedim bitürlü tarabya taraflarını...
neyse yakınız zaten bi ara bizi de takarsın peşine :bounce: :flower:

tabi abi istersen sabah oralarda bi yerde buluşuruz ordan gideriz bana her türlü uyar zaten buluşma yeri 1.levent bp diilmi orayı biliyosundur
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
dostum yanlış topiğe yazmışsın sanırım ama neyse ekledim senide listeye :) :rendeer:
adam çalma :p adam çalma:p
git otobüs durağındakilerin isimlerinide yaz:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst