30 Ağustos Zafer Bayramı Kısıtlamaları

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Merhaba Dostlar ,

Bir çoğunuzun haberi olduğu üzere coşkuyla kutladığımız Zafer Bayramı etkinliklerine COVİD-19 nedeni ile kısıtlama getirilmiş bu sebepten ötürü
her yıl yapılan motosiklet korteji etkinliği Türkiye Motosiklet Platformu tarafından yapılan açıklamaya göre bu yıl icra edilmeyecekmiş.

https://www.facebook.com/tmplatformu/posts/3719950754705997

Ancak motosiklet kortejinin sosyal mesafe konusunda en çok geçerli olduğu bir durum olmasından dolayı bazı arkadaşlar pazar günü saat 12:00 de suadiye otelinin önünde olacaklarını belirtmişler.

Ben de katılmaktan onur ve şeref duyacağım aramızda bu etkinliğe katılmayı düşünenler var mıdır diye merak etmekteyim.

Hepinize saygı ve sevgilerimle.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ayasofya cami yapınca açılışa kovid yok,
bayramda kovid yok
plajda avm de minibüste kovid yok
bilal erdoğanın kurucusu olduğu okçular vakfının düzenlediği malzgit zaferi kutlamalrına kovid yok
ama 30 ağustosa kovid var.

yetmez ama EVET!
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Cami açarken virüs yoktu galiba:)

ayasofya cami yapınca açılışa kovid yok,
bayramda kovid yok
plajda avm de minibüste kovid yok
bilal erdoğanın kurucusu olduğu okçular vakfının düzenlediği malzgit zaferi kutlamalrına kovid yok
ama 30 ağustosa kovid var.

yetmez ama EVET!

Sonuna kadar haklısınız işte bu yüzden ben pazar günü saat 12:00 de atalarımızı şehitlerimizi anmak için Suadiye otelinin önünde olacağım bunun için kimseden izin almak zorunda değilim. Hiç bir mercinin de 30 Ağustos Zafer Bayramımızı kutlamayı yasaklayacak yetkiye sahip olduğunu düşünmüyorum.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
70
VİRÜSTEN HIZLI
Üç genç kız göl kıyısında arabadan inmişler, çevrede kimseciklerin olmadığını görünce soyunmaya başlamışlar.
İlk soyunan, mayosunu giymeye gerek görmeden göle doğru ilerlemiş.
Tam suya dalacakken, korucu Temel ortaya çıkıp arkasından seslenmiş:
- Payan, purada göle girmek yasaktur!
Kıpkırmızı olan genç kız, arabaya doğru giderken:
- soyunmadan önce söyleseydin ya! diye bağırmış.
"Iyi de payan" demiş ağzı kulaklarında Temel "soyunmak yasak değul ki..."
30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlamalarına da yasak geldi.
Sebep Pandemi.
Sözcü Gazetesi de sormuş;
İyi de; 350 bin kişinin katılımıyla Ayasofya’da namaz kılınması ne iştir?
Cevapları, ağzı kulağında Temel gibi hazır;” İyi de o yasak değil ki!”
Daha bilimsel cevabı Bursa’nın AKP’li Belediye Başkanı vermişti;
“30 Ağustos, halkın genelini ilgilendiren bir bayram değildir”
Bırakalım ona cevabı
Falih Rıfkı Atay versin:
“Nemiz varsa, eğer bağımsız bir devlet kurmuşsak, hür vatandaşlar olmuşsak, şerefli insanlar gibi dolaşıyorsak, yurdumuzu batının pençesinden, vicdanımızı ve düşüncemizi Doğu’nun pençesinden kurtarmışsak, şu denizlere bizim diye bakıyor, bu topraklarda ana
bağrının sıcaklığını duyuyorsak, belki nefes alıyorsak, hepsini, her şeyi ‪30 Ağustos‬ Zaferine borçluyuz.’’
Aslında biraz kafası çalışan herkes bunun böyle olduğunu bilir.
Sıkıntı, 30 Ağustos’a neleri borçlu olduğumuzda değil, 30 Ağustos’u kime borçlu olduğumuz noktasında başlıyor.
Biliyorlar ki her şeyimizi 30 Ağustos Zaferine, 30 Ağustos Zaferini de Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e borçluyuz.
Biliyorlar ki Atatürk sevgisi Corona Virüsten çok daha bulaşıcıdır.
Ve biliyorlar ki Atatürk Sevgisinin yayılması kendileri için Corona Virüsten çok daha tehlikelidir.
Temel'in içkili restoranına oturan Dursun;" Hemşerum," demiş " rakinin yanunda pir sigara içepilir miyum?"
“İçemezsun hemşerum! demiş Temel "Kapalu mekanda sigara yasaktur!"
Dursun sigara içen masaları gösterip sormuş;" Peçi punlar nasıl içeyi?"
" Çok pasit hemşerum" demiş Temel "onlar içepilir miyuz diye sormadular.."
Vallahi, sizi bilmem ama benim de;” 30 Ağustos Zafer Bayramını kutlayabilir miyim?” diye sormaya hiç niyetim yok.
Çünkü benim için koyulan yasaktan önce gelen bir talimat var.
Hani şu, en büyük yerden aldığımız:
“Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir.” diye başlayıp
“Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti'ni kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! “ diye biten talimat.
O yüzden 30 Ağustos’ta ;
Yüzümdeki maske, elimdeki Türk Bayrağı, yüreğimdeki Atatürk sevgisi ve aklımdaki Cumhuriyetin kazanımlarıyla birlikte alanlarda olacağım.
Virüsle arama sosyal mesafeyi de koyarım.
Ama Gazi Mustafa Kemal Atatürk’le arama mesafe koyulmasını asla kabul edemem !
Ulvi Puğ
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O yüzden 30 Ağustos’ta ;
Yüzümdeki maske, elimdeki Türk Bayrağı, yüreğimdeki Atatürk sevgisi ve aklımdaki Cumhuriyetin kazanımlarıyla birlikte alanlarda olacağım.
Aferin. Onlar Ayasofya da yaptılar diye git sen de yap. İyi de ne farkın kaldı o zaman?

Motosiklet korteji makul. Risk minimal.

Ama bu zamanda tipik bir toplu programlar mantıklı değil. İnsandan insana yayılıyor bu meret. Maske etkiyi azaltıyor sadece.

Hastalığın yayılması = artan ölüm sayısı
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
ben katılmam şahsen cama bayrak asarım yeterli ne cami açılışına giderim ne korteje ne sinemaya
 
Katılım
28 Kas 2018
Mesajlar
26
VİRÜSTEN HIZLI
Üç genç kız göl kıyısında arabadan inmişler, çevrede kimseciklerin olmadığını görünce soyunmaya başlamışlar.
İlk soyunan, mayosunu giymeye gerek görmeden göle doğru ilerlemiş.
Tam suya dalacakken, korucu Temel ortaya çıkıp arkasından seslenmiş:
- Payan, purada göle girmek yasaktur!
Kıpkırmızı olan genç kız, arabaya doğru giderken:
- soyunmadan önce söyleseydin ya! diye bağırmış.
"Iyi de payan" demiş ağzı kulaklarında Temel "soyunmak yasak değul ki..."
30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlamalarına da yasak geldi.
Sebep Pandemi.
Sözcü Gazetesi de sormuş;
İyi de; 350 bin kişinin katılımıyla Ayasofya’da namaz kılınması ne iştir?
Cevapları, ağzı kulağında Temel gibi hazır;” İyi de o yasak değil ki!”
Daha bilimsel cevabı Bursa’nın AKP’li Belediye Başkanı vermişti;
“30 Ağustos, halkın genelini ilgilendiren bir bayram değildir”
Bırakalım ona cevabı
Falih Rıfkı Atay versin:
“Nemiz varsa, eğer bağımsız bir devlet kurmuşsak, hür vatandaşlar olmuşsak, şerefli insanlar gibi dolaşıyorsak, yurdumuzu batının pençesinden, vicdanımızı ve düşüncemizi Doğu’nun pençesinden kurtarmışsak, şu denizlere bizim diye bakıyor, bu topraklarda ana
bağrının sıcaklığını duyuyorsak, belki nefes alıyorsak, hepsini, her şeyi ‪30 Ağustos‬ Zaferine borçluyuz.’’
Aslında biraz kafası çalışan herkes bunun böyle olduğunu bilir.
Sıkıntı, 30 Ağustos’a neleri borçlu olduğumuzda değil, 30 Ağustos’u kime borçlu olduğumuz noktasında başlıyor.
Biliyorlar ki her şeyimizi 30 Ağustos Zaferine, 30 Ağustos Zaferini de Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e borçluyuz.
Biliyorlar ki Atatürk sevgisi Corona Virüsten çok daha bulaşıcıdır.
Ve biliyorlar ki Atatürk Sevgisinin yayılması kendileri için Corona Virüsten çok daha tehlikelidir.
Temel'in içkili restoranına oturan Dursun;" Hemşerum," demiş " rakinin yanunda pir sigara içepilir miyum?"
“İçemezsun hemşerum! demiş Temel "Kapalu mekanda sigara yasaktur!"
Dursun sigara içen masaları gösterip sormuş;" Peçi punlar nasıl içeyi?"
" Çok pasit hemşerum" demiş Temel "onlar içepilir miyuz diye sormadular.."
Vallahi, sizi bilmem ama benim de;” 30 Ağustos Zafer Bayramını kutlayabilir miyim?” diye sormaya hiç niyetim yok.
Çünkü benim için koyulan yasaktan önce gelen bir talimat var.
Hani şu, en büyük yerden aldığımız:
“Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir.” diye başlayıp
“Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti'ni kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! “ diye biten talimat.
O yüzden 30 Ağustos’ta ;
Yüzümdeki maske, elimdeki Türk Bayrağı, yüreğimdeki Atatürk sevgisi ve aklımdaki Cumhuriyetin kazanımlarıyla birlikte alanlarda olacağım.
Virüsle arama sosyal mesafeyi de koyarım.
Ama Gazi Mustafa Kemal Atatürk’le arama mesafe koyulmasını asla kabul edemem !
Ulvi Puğ

ADAMSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN Kardeşim, Yüregine sağlık
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
15 Temmuz'da da virüs yoktu.

Bu arada Malazgirt kutlamaları da 30 Ağustos'ta yapılmıyor mu? Ben mi yanlış biliyorum? Ona kısıtlama koymamışlar mı?
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Kortej olsa dahi gitmeyecektim. Bilinçli bir vatandaş,
Ne cami açılışına, ne korteje, nede okçular vakfı zımbırtısına, ne gereksiz bayramlaşmanıza gidip de kendimi ve babamın sağlığını riske atamam.

30 Ağustos bizim en büyük Milli değerlerimizdendir. Evimin çatısından dev bir bayrak açıp, Atatürkçü ve Milliyetçi olduğumu bende ifade edeceğim.

Lakin eleştirmiyor değilim, Öyle kötü bir yönetim var ki Atatürk'e karşı resmen savaş veriyorlar...
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Basit bir hatırlatma = Aman sakin olalım , durduk yerde sıkıntı çıkmasın , çocuklarımızı siyasetten uzak tutalım , onlar gibi olmayalım , işlerine-ekmeklerine baksınlar diyen bizim nesil seküler kesim böyle yaptı ve ne oldu ? Meydan bunlara kaldı ve koskoca ülkeyi cehenneme çevirdiler. Sizce doğru yol bu muymuş ?
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Kortej olsa dahi gitmeyecektim. Bilinçli bir vatandaş,
Ne cami açılışına, ne korteje, nede okçular vakfı zımbırtısına, ne gereksiz bayramlaşmanıza gidip de kendimi ve babamın sağlığını riske atamam.

30 Ağustos bizim en büyük Milli değerlerimizdendir. Evimin çatısından dev bir bayrak açıp, Atatürkçü ve Milliyetçi olduğumu bende ifade edeceğim.

Lakin eleştirmiyor değilim, Öyle kötü bir yönetim var ki Atatürk'e karşı resmen savaş veriyorlar...

Bu kadar hassas isen kardeşim hiç kapıdan dışarı çıkmaman gerekir motosikletle trafiğe çıkmaman gerekir mesela kortej de her hangi bulaş riskini olduğunu düşünmüyorum geçtiğimiz yıllardaki gibi kaskları çıkarıp ağız ağıza girmeyelim yeter.

Zamanın da iyi ki şehitlerimiz "ya ben hayatımı riske atamam savaşmayacağım" demediği için bugünleri gördük en azından onları anma mecburiyeti hissediyorum kendimde zira sadece bayrak asmayla anma olmaz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
muhtemel arabadan daha da az riskli olan motosiklet kortejinin yasaklanması sadece siyasidir.

bu sene katılmak istiyordum izmir'de olursa ama kısmet değilmiş.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Atatürk ile ilgili birşey olunca Covid'i hatırlıyorlar. Haklılar. Ayasofya'yı dolduranları Allah koruyor, 30 Ağustos'takileri kim koruyacak?
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Bu kadar hassas isen kardeşim hiç kapıdan dışarı çıkmaman gerekir motosikletle trafiğe çıkmaman gerekir mesela kortej de her hangi bulaş riskini olduğunu düşünmüyorum geçtiğimiz yıllardaki gibi kaskları çıkarıp ağız ağıza girmeyelim yeter.

Zamanın da iyi ki şehitlerimiz "ya ben hayatımı riske atamam savaşmayacağım" demediği için bugünleri gördük en azından onları anma mecburiyeti hissediyorum kendimde zira sadece bayrak asmayla anma olmaz.

Düşüncenize saygı duyuyorm. Aynı fikirde değilim.
65 Yaşında kısmi felçi olan babamı riske atamam. Temmuz ayında tatile gittim, geldiğimde 15 gün boyunca eve girmedim, annemlerde kaldım sırf babama bir şey olmasın diye. korteje katılıp kendimi tekrar 15 gün daha izole etmek istemiyorum.
ben çalışmak zorunda olmasaydım, gene dışarı çıkmazdım.
Bazı şeyleri kendim için değil, Babam için yapıyorum.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Düşüncenize saygı duyuyorm. Aynı fikirde değilim.
65 Yaşında kısmi felçi olan babamı riske atamam. Temmuz ayında tatile gittim, geldiğimde 15 gün boyunca eve girmedim, annemlerde kaldım sırf babama bir şey olmasın diye. korteje katılıp kendimi tekrar 15 gün daha izole etmek istemiyorum.
ben çalışmak zorunda olmasaydım, gene dışarı çıkmazdım.
Bazı şeyleri kendim için değil, Babam için yapıyorum.

Endişenizi anlıyor, Saygı duyuyor, ve babanıza Acil şifalar diliyorum
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Adı üstünde zafer bayramı.
Yani zafer kazananlar kutlayacak
Kaybedenlerin kutlamamasını da anlayışla karşılayacağız.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Her ne kadar pandemi döneminde toplu kutlamaların sakıncalı olduğunu düşünsem de iktidarın bu yasak kararını alırken toplum sağlığını zerre bir tarafına taktığını düşünmüyorum. 18 yıldır ülkemizi yöneten iktidar, dünyanın en güzel işlerini de bir gün yapsa benim gözümde maalesef art niyetli ve güvenilmezdir. Meydanlarda, kortejlerde 30 Ağustos'u kutlayamasak da gönüllerimizde kutlamamızı asla engelleyemeyecekler. İktidar elbet bir gün el değiştirecek, el değiştirdiği gün ve sonrası her sen aynı gün balkonuma, camıma şanlı Türk bayrağımızı asacağım.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Her ne kadar pandemi döneminde toplu kutlamaların sakıncalı olduğunu düşünsem de iktidarın bu yasak kararını alırken toplum sağlığını zerre bir tarafına taktığını düşünmüyorum. 18 yıldır ülkemizi yöneten iktidar, dünyanın en güzel işlerini de bir gün yapsa benim gözümde maalesef art niyetli ve güvenilmezdir. Meydanlarda, kortejlerde 30 Ağustos'u kutlayamasak da gönüllerimizde kutlamamızı asla engelleyemeyecekler. İktidar elbet bir gün el değiştirecek, el değiştirdiği gün ve sonrası her sen aynı gün balkonuma, camıma şanlı Türk bayrağımızı asacağım.

Çok bir vakit kalmadı abi merak etme
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Siz istediğiniz kadar yok sayın , bu ülke insanının gönlüne taht kurmuş o şehitleri silemezsiniz !
ACtC-3eNVorb__E5myVe4IYvIxDlCoPvWfXZzt8Ba5p-DIyJ-4Z8J6UwtmPnCOch-drIMNKBNimCk1JD5BQAsB5G6NVWTu-CmvviGhGe6hSDnZb8axQ8dUMD6EWzNiQp6tl_WT9fFvuEBUgRB1JpElL7i0A9-A=w1606-h904-no


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

el değiştirdiği gün ve sonrası her sen aynı gün balkonuma, camıma şanlı Türk bayrağımızı asacağım.
Şimdi asmıyorsunuz yani ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst