Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepimizin her noktada ayni dusunmesi zaten anormal bir durum. Farkli dusuncelerimizi samimi sekilde ifade etmemiz, birbirimizi onemsememizin gostergesi bence. Kimse kimsenin fikrini kabul etmek zorunda da degil sonucta. Amac ta o degil zaten. Hangimizi her konuda dogru olabiliriz? Basarili iletisim kurabilme, pozitif tartisabilme, farkli bakis acilari edinebilme cok guzel birer kazanim bence...