gittiginiz yerlerin ulaşımı,şehire olan uzaklığı,hangi güzergahlardan da gidildiğini de yazarsanız,sizden sonra oralara gitmeyi düşünen ve oralarda tracking yapmayı düşünen bizlere de yol gösterici olacaktır.Birde eleştiri olarak,beraber güzel bir etkinlik yapıyorsunuz ama sahşi bilgilendirmeler dışında daha nesnel ve çevre ile bilgilere daha çok yer verirseniz resimlerin altına daha çok kişiye yararlı olmuş olursunuz diyorum ve kapatıyorum...