3 şubat Cuma Mt Izmir Tayfasi Toplantisi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben biraz daha bekliyorum bu resim olayını başka bir arkadaşa verelim bu işin meraklısı vardı kimdi bir hatırlasam vereceğim işi ona maaşlı adammı tutalım bu iş için hadi kanka sen anladın ,,,,,anladın anladın ben gözünden anladım anladığını :queen:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya tembelsin EgeKnn ya.bu kadar da olmaz ama yani
bu fotoları seneye görces heralde.bu sene yatıyosun çünkü anladım.
:farao: taşlıorus oralı bile olmuyosun yaw
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ooooooooooo ben hala karşıyaka sahilde yaptığımız toplantının resimlerini bekliyorumm bunu da daha beklicez gibi gelioo TESS'cimmm daha çooooooooook bekleriz biz
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabii sen daha iyi bilirsin karakız walla.o zaman yandık yani :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:farao: :mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw hayret bişi sanki ben çektim sırf resimleri tenten de diyom resimler onun pc dee hafıza kartına alıp ben kendi pc de atıcam siteye anladık güselsiniz resimlerinizi görmek istiyosunuz ama durun bi yaaaaa

ama beklerkende yazın bi yandan aramızdaki samimiyet dostluk ve espri hoşuna gider herkesin güldürdünüz bak hay siz çok yaşayın :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ben alıştım nasılsa beklemeye neyse kenan hiç ama hiç acele etme ne zaman keyfin olursa ozaman koy:)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
TESS' Alıntı:
ya tembelsin EgeKnn ya.bu kadar da olmaz ama yani
bu fotoları seneye görces heralde.bu sene yatıyosun çünkü anladım.
:farao: taşlıorus oralı bile olmuyosun yaw
:cherry: :cherry: :mrgreen: :mrgreen: :rendeer: :cat: :bounce:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hakikaten ya , yazmıyayım diyorum ama banada gelyorlar artık......
Gardeşim basçaanmı bu fotoları basmaacan mı? yok basmaacansa biz yine gider aynı yerde aynı pozları verir, gelene geçene allah rızası için çektirir,
aha şu topih te de bi güzel yayınlarız.....
Sana son fırsat bak, buraya yazıyom!!!!!
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bastım bu akşammm :p bu cuma ki toplantı topiğinde hehe:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst