Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben biraz daha bekliyorum bu resim olayını başka bir arkadaşa verelim bu işin meraklısı vardı kimdi bir hatırlasam vereceğim işi ona maaşlı adammı tutalım bu iş için hadi kanka sen anladın ,,,,,anladın anladın ben gözünden anladım anladığını :queen:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya tembelsin EgeKnn ya.bu kadar da olmaz ama yani
bu fotoları seneye görces heralde.bu sene yatıyosun çünkü anladım.
:farao: taşlıorus oralı bile olmuyosun yaw
ooooooooooo ben hala karşıyaka sahilde yaptığımız toplantının resimlerini bekliyorumm bunu da daha beklicez gibi gelioo TESS'cimmm daha çooooooooook bekleriz biz
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw hayret bişi sanki ben çektim sırf resimleri tenten de diyom resimler onun pc dee hafıza kartına alıp ben kendi pc de atıcam siteye anladık güselsiniz resimlerinizi görmek istiyosunuz ama durun bi yaaaaa
ama beklerkende yazın bi yandan aramızdaki samimiyet dostluk ve espri hoşuna gider herkesin güldürdünüz bak hay siz çok yaşayın :mrgreen:
ya tembelsin EgeKnn ya.bu kadar da olmaz ama yani
bu fotoları seneye görces heralde.bu sene yatıyosun çünkü anladım.
:farao: taşlıorus oralı bile olmuyosun yaw
Hakikaten ya , yazmıyayım diyorum ama banada gelyorlar artık......
Gardeşim basçaanmı bu fotoları basmaacan mı? yok basmaacansa biz yine gider aynı yerde aynı pozları verir, gelene geçene allah rızası için çektirir,
aha şu topih te de bi güzel yayınlarız.....
Sana son fırsat bak, buraya yazıyom!!!!!