3 şubat Cuma Mt Izmir Tayfasi Toplantisi

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: İZMİR TAYFASI Bu cuma geçtiğimiz ramazan da iftar yemeği için toplandığımız PALMİYE CAFE de toplanıyoruz...

Palmiye cafe Efes Oteli ile Hilton oteli hizasındaki Yeni Asır İşmerkezi nin yan sokağında sevgi yolu sokağında... ( 1379 sok. )








Gece için tercih edilecek olan menü ve fiyatı....

- Çorba ( mercimek-ezogelin-domates )

- Izgara köfte veya Izgara Kaşarlı Köfte

- Patates Kızartması

- Pilav

- Salata ( soğuk meze )

- Tatlı ( Süphangle & Sütlaç )

---------------------------------------------------------------

Menü Fiyatı : 6.00 YTL :queen:

Çaylar : Büyük çay bardağı ( AJDA ) :cherry: 0.50 YKR







Toplu Buluşma saat 19.30 da Efes Oteli Önü :cat:

cuma görüşmek üzere.......... :rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
malum gecen toplantı ve gezide kesildik.kim :cherry: olduğu önemli değil masrafları ceken olursa gelebilirim :) yok bizde de falan muhabbeti olursa size iyi eğlenceler:salut:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özkan abii çok ucuza gezdiğinizi sanıyodum ben ??? neden kesildin abisi?? :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma görüşmek üzereee...

karakız ne oldu sorun mu var? :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
mekan çok güzel görünüyor istanbuldan ileri düzeyde eğitim almış motorcu hoca arkadaşlarım gelecek onlarıda misafir edebilirim hem eğitim ve sohbet için sakin bir ortam fiyatta uygun beni en az 2 kişi yazın listeye :wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben geliyorum bu sefer galiba.beni de aranıza alırsınız inşallah.
maalum ben yeniyim.
:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karakız istanbulda daha pazr günü dönecekmiş... mekan yenilendi daha hoş bir mekan oldu klima var sıcak bir ortam olacak fiyat hakikaten uygun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TESS tanışmak ümidiylen.. inşallah bende geleceğim.. ..

millet ben eğzozst umu yaptırdım, artık rahat rahat gezicem heheeeh:mrgreen:

karakız istanbullarda havalar nasıl?? motorlular istan bulda geziyor mu?? trafikte motor kullananların oranı izmirden daha fazlamı merak ediyorum... sen izmirden gittin oraya mukayesene(karşılaştırmana) güvenebilirim :) :p :cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Ey vatandaş beni de sayıya dahil edin.
Okancığım Problem çıkarsa takma kafana . Yaz buraya, senin için matematik kitapları getiririm hep birlikte oturur problem çözeriz.:p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egeknn
Apv41 + yenge
Okram + yenge
HalaOğlu
Nevzat150
Tess


katılım oldukça eklerim arkadaşlarr
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Bensiz olmaz demi? Benide yaz listeye EgeKnn.

Aramıza yeni katılacak arkadaşa, Tess'e şimdiden hoş geldin. Orda görüşmek üzere

Öz_kan abi sen gel abi. Gönlünün istediği yerde ol, cebin önemli değil. Hem bir cebin nesi var iki cebin sesi var demi abi:)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kenan abi sanki mekan bilmiyoruz da bir de öve öve bitirememişsin :cherry:
neyse ya ben zaten yemeğe gelirim 1 saat oturur kaçarım hem şu cengiz abimi bi göreyim uzun zaman oldu görüşemiyoz:rendeer: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan beni de ekle listeye. Hatta Bulut'u annemlere bırakabilirsek Gizem de gelecek. 7:30 olmaz 8:00 olur ama olur...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
sağol ten ten kardeşim geliçem inşallah kenan kardeşime zarf attım tamam genel ucuzda cilingir pahalı
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Kenan bu masaların ranzalısı var mı? Eminmisin içeri sığabileceğimize;
2 masa sadece kasklara yetiyor biliyorsun:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst