3 şubat Cuma Mt Izmir Tayfasi Toplantisi

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
6 milyona o kadar şey veriyolarmı
helal olsun bende gelecem yiyip dönerim...:mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cuma toplantımızda katılımda son durum

Egeknn
Apv41
Okram + yenge
HalaOğlu
Nevzat150
Tess
MkErdal
TenTen35
Kuvva
Akrep
Dereli
Özkan
Egelim
BBRR :p Gelmeyen......????
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Beni de yaz, ne de olsa bu listede gelmeyenler çıkacaktır araya kaynarım ben de. :cherry: Görenler vay be Ankara'dan kalkıp buluşmaya gitmeye çalışmış desinler İzmir'e :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barış gelecek ama yakın zaten izmirin marmaris ilçesinden gelecek :p
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar dün akşam katılan herkese çok teşekkürler:rendeer: ben yine arabayla katıldım bu aralar her toplantıya arabayla geliyorum çünkü motor um hastalandı grip oldu öksürüyor:cherry: :rendeer: bu arada aramıza yeni katılan tess arkadaşımızla tanıştığımıza da çok sevindim :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk yoplantıma katılmış oldum dün.
saolun arkadaşlar hepiniz harikasınız,çok iyi yapmıiım gelmekle.
ortam da süperdi zaten hiç yabancılık çekmedim aranızda.
ben de çok memnun oldum sizlerle tanıştığıma.
umarım birlikte süper şeyler yaparız ilerde de.
egelim sen arabayla komediydin yanlız kabul et yani. :mrgreen:
fotoğrafları istiyoruz sayın EgeKnn.biraz ilgi lütfen! ! !
:cat:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili ege bir şey sormak istiyorum.bir zamanlar şebnem vardı izmir tayfasından.hiç görünmüyor acaba kendisine bir şeymi oldu yoksa hasta falanmı oldu.yoksa kış uykusunamı yattı.forumlarda fırtına gibi eserdi.birden yok oldu.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri bu akşam yayınlayacağım du bi acele etmeyin yaww :p

sevgili arvasi3 Şebnem?????......? hatırlar gibiyim o ismi ama şu an çıkaramadım sen hatırladınmı cenkiss abiii :mrgreen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
tessssssssss:farao: neden komikmişim arabayla ya :cherry: taksici pozu verdim diyemi:cherry: kenan abi o resmi özellikle yüklede bende komik kısmını göreyim:cherry: hayatın kendisi komik ki ben değilim:cherry:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam tamam yahu.
egelim kızma sen.
ben şaka yapıorum ama cidden hayatın kendisi de komik zaten,eğlence de iyidir o açıdan :mrgreen:
ayrıca benim komik fotolarım varmı bakalım böyle arkadan kulak yapan vardı bana.asıl bana kopçaksınız galiba :p
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
yağ gibi üste cıkmışsın gene TESS:cherry: ne bu ya bir geldin pir geldin korktum ben :salut: neyse iyiki geldin bakıyom bedriyle muhabbeti ilerletmişsin :cat: valla helal olsun sana nedim iyiki gelmişsin:wiinkk: ama toplantı en matrak toplantılardan birioldu sayende sağolasın diğer tüm arkadaşlara da teşekkür ederim ten ten e ayrıca selamlar:wiinkk:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
korkma yahu.o kadar da diil yani.asıl ben senden korktum ya neyse.atlattım yani akşamı.
şaka bi yana saolun hepiniz.iyiki geldim :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizde seni çok sevdik TESS gruba taze kan iyi geldi MUTLU OL :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
su tess tisi su yolunda kırılır demi özkan abi:cherry: tess sen bana bakma ben de biraz ninjalık var idare et:cherry: :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Ben biraz geciktiğim için sadece Ömerağa fotoğrafları var....

Tayfa...

10005423ix.jpg


Tess...

10005431ra.jpg


Motor...

10005443us.jpg


10005455rr.jpg


Dönüş yolunda beni yalnız bırakmayan Tess'e teşekkürler...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rica ederim arkadaşım!lafı mı olur :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst