Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Beni de yaz, ne de olsa bu listede gelmeyenler çıkacaktır araya kaynarım ben de. :cherry: Görenler vay be Ankara'dan kalkıp buluşmaya gitmeye çalışmış desinler İzmir'e
arkadaşlar dün akşam katılan herkese çok teşekkürler:rendeer: ben yine arabayla katıldım bu aralar her toplantıya arabayla geliyorum çünkü motor um hastalandı grip oldu öksürüyor:cherry: :rendeer: bu arada aramıza yeni katılan tess arkadaşımızla tanıştığımıza da çok sevindim :rendeer:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk yoplantıma katılmış oldum dün.
saolun arkadaşlar hepiniz harikasınız,çok iyi yapmıiım gelmekle.
ortam da süperdi zaten hiç yabancılık çekmedim aranızda.
ben de çok memnun oldum sizlerle tanıştığıma.
umarım birlikte süper şeyler yaparız ilerde de.
egelim sen arabayla komediydin yanlız kabul et yani. :mrgreen:
fotoğrafları istiyoruz sayın EgeKnn.biraz ilgi lütfen! ! !
:cat:
sevgili ege bir şey sormak istiyorum.bir zamanlar şebnem vardı izmir tayfasından.hiç görünmüyor acaba kendisine bir şeymi oldu yoksa hasta falanmı oldu.yoksa kış uykusunamı yattı.forumlarda fırtına gibi eserdi.birden yok oldu.
tessssssssss:farao: neden komikmişim arabayla ya :cherry: taksici pozu verdim diyemi:cherry: kenan abi o resmi özellikle yüklede bende komik kısmını göreyim:cherry: hayatın kendisi komik ki ben değilim:cherry:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam tamam yahu.
egelim kızma sen.
ben şaka yapıorum ama cidden hayatın kendisi de komik zaten,eğlence de iyidir o açıdan :mrgreen:
ayrıca benim komik fotolarım varmı bakalım böyle arkadan kulak yapan vardı bana.asıl bana kopçaksınız galiba
yağ gibi üste cıkmışsın gene TESS:cherry: ne bu ya bir geldin pir geldin korktum ben :salut: neyse iyiki geldin bakıyom bedriyle muhabbeti ilerletmişsin :cat: valla helal olsun sana nedim iyiki gelmişsin:wiinkk: ama toplantı en matrak toplantılardan birioldu sayende sağolasın diğer tüm arkadaşlara da teşekkür ederim ten ten e ayrıca selamlar:wiinkk: