- Katılım
- 25 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,222
- Konu Yazar
- #141
Halay çekseydiniz bari...Resimleride buraya koyardık....Proyuda halayın başı yapıp vereydiniz mendili eline......:queen: :queen: :queen:
Çok güldüm hala gülüyom...:queen: :queen: :queen:
gülersin tabi abi..ben bıle ıcerı gırınce tutamadım kendımı..:queen:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.