3 Mart Ankara Mt Buluşmasi..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Halay çekseydiniz bari...Resimleride buraya koyardık....Proyuda halayın başı yapıp vereydiniz mendili eline......:queen: :queen: :queen:

Çok güldüm hala gülüyom...:queen: :queen: :queen:


gülersin tabi abi..ben bıle ıcerı gırınce tutamadım kendımı..:queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bugun saat 14:15 de bahsi gecen mekandaydım, bizim MT ekibinde kimse yoktu ama içeride elinde bira şişeleri, bangır bangır muzikler dans eden bir suru sebi sübyan vardı.

:queen: :queen:

matiz nen var kuzum , yoksa ankaralı namık sevmez misin :queen: :queen:

abi senden bir bes dakika önce mekandan ayrılmıs olduk shakuline tel acabildik , emme sana ulaşamadık , tel ve msn bilgilerimizi ankara mete kayıt formunu fotoğrafımız ile birlikte tamamlayarak pro ya ulaştırabilirsen :p kusura bakma tekrar , haftaya görüşürüz

alper abi rayjaye o kadar dedim abi bizde gidip kaynaşalım diye ama pek oralı olmadı :queen: mesaj silinme konusunda sanırım patenli mesajlar silinmiş dimi prometheus :p
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
:queen: :queen:

matiz nen var kuzum , yoksa ankaralı namık sevmez misin :queen: :queen:

abi senden bir bes dakika önce mekandan ayrılmıs olduk shakuline tel acabildik , emme sana ulaşamadık , tel ve msn bilgilerimizi ankara mete kayıt formunu fotoğrafımız ile birlikte tamamlayarak pro ya ulaştırabilirsen :p kusura bakma tekrar , haftaya görüşürüz

evet fotografli kayit formu sart.. hitit geyikerinde olacakti bi yerlerde.. :]


o diil de matiz sen keske beni arasa idin, ben de evren - onur ile gorustururdum seni.. gelemedim ama en azindan koordinasyon islerinde yardimci olurdum :)



Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
shakulin biz zaten seni hem sana hem matize ulaşabilelim diye aramıştık ama ortam biraz sıcaktı mayışıp unuttuk herhalde ::unsure::
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
ahah, o kultur sokundan sonra pro yla karsilasmasaydik onu da aramayi unutabilirdik neyse ki kapida rastlastik :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahaha , eyvah yandık şimdi , dillere dolandık bir kere :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst