3 Mart Ankara Mt Buluşmasi..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
14 kişi rahat çıkarırız bence Hafta sonları akşamları 9-10 yada 11-12 arası süper olur. dimi Mt Ankara :)
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
eheheh, ben de oynarim ama oynadiğim tarafin yendiğine henüz tarih şahitlik etmedi. ben en iyisi hakem olayim, hakemli halisaha maçi yaparak tarihe geçmiş oluruz.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
maç olayı tabıkı cok guzel olur,yıllardır amator kumede top kosturan bırı olarak kale kesınlıkle benım..:p

bu arada ben hala cıbırımı alamadım :( sanırım çarşamba ya kalacak..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ulen 3 mart cumartesi ya...Baştan ne demiyosunuz?....Bende pazar sandımdı...

Başlık gene geyiğe dönmüş....Konu ne halı sahaya dönmüş....Hadi balık tutmaya gidelim....:p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Ulen 3 mart cumartesi ya...Baştan ne demiyosunuz?....Bende pazar sandımdı...

Başlık gene geyiğe dönmüş....Konu ne halı sahaya dönmüş....Hadi balık tutmaya gidelim....:p



abi balık ta tutarız olmadı ava da cıkarız:queen:

bu arada aslında son bır oylama yapalım,cunku kımımız pazar olsun dıyor kımısı cumartesı;

herkes bır gun soylesın de yarın kesınlesmıs olsun bu toplanma ısı de:)


ben başlıyım dıcem ama calısmıyor olusumdan dolayı pek farketmıyor bana..:queen:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
halı sahayı topatapan duymasın :D,buluşmalar cumartesi olursa ben hiç gelemiyorm,ama pazarları bana uyar.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşma konusuna cumartesi diye başlamıştık , son anda değişmesin isterseniz

maç konusunda ise mith ile beni karşı takıma koyunda eşitlik sağlansın :)
mithrelios sen nerelerdeydin yau , kaptırdın tabi kendini rts ye :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cumartesi çok kalabalık olur şimdi..Kızlar falan...Rahatsız oluruz....Oraya genelde kızlar takılıyomuş...Bizi rahatsız ederler be......:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yau rahatsız olmak isteyenler var belki alla alla :cherry:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
1. pazar hava daha guzel olacak hava tahmin vaziyetlerine gore, bana ikisi de uyar.. insallah gelebilirim, halen gelememe ihtimalim soz konusu. ama pazar vakitli bulusup biraz oturup geyik yapip sonrasinda dolasilabilir keyif ilen..

2. futbol sevmiyorum oynamayi ben (muhtesem bi cumle oldu, evet ilkokul 3 terk, noolmus :] ) , basket oynayalim daha guzel.. hatta bowling flm.. leziz..

3. evet karagol e gidip balik da tutalim.. kesin yapalim abi.. motorla gideriz baliklarla doneriz.. ;)

4. evli barkli adamlar olabilir aramizda.. oyle kiz flm rahatsiz etmesin bizleri :)

5. olm pro sen solak misin yaw ?

6. esas Belpa ya gidelim bi ara, benim seneler oldu yaw.. sagimizi solumuzu kirmadan acayip egleniriz siye dusunuyorum.. kosup kosup birbirimize carparak flm.. evet ati gelir ise ona carpmamayi tercih ediyorum :]


selam + sevgi..




Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6. ile ilgili olarak setr74 de bayadır gözükmüyor , buzda ona da çarpanın durumu fena diyorlar
:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yau rahatsız olmak isteyenler var belki alla alla :cherry:


Pro yla ikiniz kız dedimmi tamam...Akan sular durur..Tamam 3vırın kardeş...Orası olsun....Haftaya da buz pateni yapalım....Varmı yapacak yiğit delikanlı....:cat: Hodri meydan....

Tuğbadan daha iyi kayacağıma adım gibi eminim......:queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim için zeynep tokuş gibi kayar dediğinizi duyar gibi oluyorum ama paten bana ters :p

---------------------------------------------------------------------------------
düzenleme : ya bide kız falan demişken bugün bir arkadaş ile bahçeli yedide idik, şu bakışmadan sonraki kısımda noluyo ne yapmak lazım biriniz özelden mesaj atsın sevaptır :queen:

not : geyiktir , ciddi sanılmasın :p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Cumartesi çok kalabalık olur şimdi..Kızlar falan...Rahatsız oluruz....Oraya genelde kızlar takılıyomuş...Bizi rahatsız ederler be......:p


hangi kızlar abi,daha yeni acılan bır mekan dişi sinek bılem yok kı :queen:

henuz bu mekanı bılen bıle yok ankara da:queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hangi kızlar abi,daha yeni acılan bır mekan dişi sinek bılem yok kı :queen:

henuz bu mekanı bılen bıle yok ankara da:queen: :queen:

Çaktırma......:queen: :queen: Sazan avlıyoz.....Ahanda bitane atladı işte...:queen: Biraz bekleseydin bir kaç tane daha yakalardık...:queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro ben gelmem dicek şimdi :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eby senin motorlarda sonda ki R tutuyor bak :p

evet buluşma pro mile da cumartesi , öncesinde de bir aksilik çıkmaz ise cihat abimize gitmeye çalışacağız 12:30 gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst