3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
hane benı ılk okuldan tekrar baslatacktınz ya onlugu hatta loft alacktı

loft ben sana soleme dedım adam mılletı kandırıor rus faln dıe bu ne bole

hemde bunların beraber takıldıgı gunun arkasında sahılın kumları hayatında ılk defa bu kadar duz olmus dogal sılındır gecmıs tabı sezlongların bazılarıda yok:D:D

anca rus eşşeği tavlar o yada böle , yarım dünyayı :D zaten yaşıda 45 faLan idi :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hane benı ılk okuldan tekrar baslatacktınz ya onlugu hatta loft alacktı

loft ben sana soleme dedım adam mılletı kandırıor rus faln dıe bu ne bole

hemde bunların beraber takıldıgı gunun arkasında sahılın kumları hayatında ılk defa bu kadar duz olmus dogal sılındır gecmıs tabı sezlongların bazılarıda yok:D:D

olur bak tamam cantan kitap defterde benden :cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olley bana baska sponsor olan varmı:D:D

saten ertesı gun festıval yetkılılerı gelıp erhana tesekkr ettıler:d marmoka yapmıs oldugu dozer katkılarından dolayı vasco gulum
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
puahahahaha
bu topiği kitlemek lazım konu nerelere gitmeye başladı aboooo:mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu normal bence vascoyu kıtlemek lazm:D konu onun kotudusuncelerı yonunde gıdıor:D:D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
puahahahaha
bu topiği kitlemek lazım konu nerelere gitmeye başladı aboooo:mrgreen:

Kilitlemeye gerek yok yakında forumda şöyle bir yazı belirecek

BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

Ankara 11. Sulh Ceza Mahkemesi, sitede pornografik içerik bulunması nedeniyle 06/07/2008 tarih ve 2008/624 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'nca engellenmiştir.

:mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim arkadasım su topıcı kıtlıyebıldıgını solemıssın sana zahmet kıtlermısn cunku artık rahatsız olmaya basladık
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abı nasıl kıtlesın kıı sadece ole bı esti geçti bence arkadas:D

loft sanırım alper_tim kıtleyemedı sen kıtleyebılrmısın bır zahmet ole becerılerın varmı senınde:D
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
yok abı nasıl kıtlesın kıı sadece ole esti geçti bence arkadas:D

loft sanırım alper_tim kıtleyemedı sen kıtleyebılrmısın bır zahmet ole becerılerın varmı senınde:D

olmaz ben alper_tim'i kitleyemem utanırım :p ama onada beraber bir tur atalım istersen :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben okdarına yorum yapamam tanımıorm:D:D
ama topıcı kıtleyebılrmısın loftcum
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
sanırım bnm fotom yoktur sende halıs abı varsa bıle gurubun en uslu ınsanı bendım bılıorsun ;):p
bende usluydum :pale:
Pm'den yollayabirisin. aaa pardon bunlar pm'den ahlaksız foto atmaktanda banlar seni. En iyisi mail adresi veriyim oraya at. Pm'den mail adresini veriyim mi?:p



Boşuza kendini yorma fazercan. O işine gelmeyeni duymaz. :mrgreen:
Herifler özel mesajları bile okuyor. Özelimiz kalmadı :p
yalayın beni tırmalayın beni diye parçalanan kimdi :p
o şişman hatun demiş olmasın sana:p
ohaa ıste arkadaslar ben sıze soluorm bole terbıyesz ınsan vascoyu hala buraada barındırıorsunz:D
abi ne yapabiliriz..O kadar şikayette bulunduk adam hala elini kolunu sallıyarak dolaşıyor..Kalmak için sağlam birşeyler veriyor demekki:p
ben bu ısten hıc bırrsey anlamdm ben ıkı harf yazdım dıe benı banladılar bu adm neler neler yapıor hıc bır hareket yok gurkan arkadasm barıs abı arkadasm:D bu konuya bır el atarmısınz boyle ınsanlar yuzunden loft ta bende tequda cok rahatsız oluorz loft arkadasmzn sakasına yapmıs oldugu seyı bakarmısınz nasıl desıfre edıor ve de ıftıra atıor tamamen ozele yasak olark gırmektır bu vasco cık loftun hayatından:D
evet abi inanın bu adam yüzünden siteye giresim gelmiyor.Gidicem hakan dinçerin sitesine o olacak :p
73057199ot2.jpg


karşıdaki beyazlı şişman bayan vasco ile birlikte idi.. gece en son çadır yürüye yürüye, paradon yuvarlana yuvalarana :) sahile kadar gitti :p
o gece çıkan homurtular yüzünden uyuyamadım :pale: Çok kötüydü sanki neyşınıl ceografik te belgesel izledim :salut:
puahahahaha
bu topiği kitlemek lazım konu nerelere gitmeye başladı aboooo:mrgreen:
Konu bi yere gitmedi zaten burdan başlamıştı :p
konu normal bence vascoyu kıtlemek lazm:D konu onun kotudusuncelerı yonunde gıdıor:D:D
Kilit pls :p
olmaz ben alper_tim'i kitleyemem utanırım :p ama onada beraber bir tur atalım istersen :queen:
Ben utanmam :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
bende usluydum :pale:

Herifler özel mesajları bile okuyor. Özelimiz kalmadı :p

o şişman hatun demiş olmasın sana:p

abi ne yapabiliriz..O kadar şikayette bulunduk adam hala elini kolunu sallıyarak dolaşıyor..Kalmak için sağlam birşeyler veriyor demekki:p

evet abi inanın bu adam yüzünden siteye giresim gelmiyor.Gidicem hakan dinçerin sitesine o olacak :p

o gece çıkan homurtular yüzünden uyuyamadım :pale: Çok kötüydü sanki neyşınıl ceografik te belgesel izledim :salut:

Konu bi yere gitmedi zaten burdan başlamıştı :p

Kilit pls :p

Ben utanmam :queen:


Ben bu vasco yüzünden bu hale geldi.. adamda ne terbiye ne adap offf offf..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayıların hayatı dıe bır bolum ısledım neyşınıl ceografikte aklıma dırek erhan geldı ızmırın gülü pembe gülü erhan:D:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ugraşmayın cocukla a ayıp ama onu siz bu hale getirdiniz :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst