kardeş resimler bende var ama atamıyoruz siteye atarsak cok kişinin başıyanar ve ben bu işten para kazanmayı düşünüyorum :queensevgılı mod arkadm komtan elınt arkadasım sana soyluyor butun fotograflar sende
kardeş resimler bende var ama atamıyoruz siteye atarsak cok kişinin başıyanar ve ben bu işten para kazanmayı düşünüyorum :queenyüzden atamam atarsamda beni bamlarlar ahlaka UYGUN DEGİL resimler :mrgreen:
sevgılı mod arkadm komtan elınt arkadasım sana soyluyor butun fotograflar sende
Pm'den yollayabirisin. aaa pardon bunlar pm'den ahlaksız foto atmaktanda banlar seni. En iyisi mail adresi veriyim oraya at. Pm'den mail adresini veriyim mi?
yok şimdilik olmaz once alıcamı alayım ondan sonra :queen:
Pm'den yollayabirisin. aaa pardon bunlar pm'den ahlaksız foto atmaktanda banlar seni. En iyisi mail adresi veriyim oraya at. Pm'den mail adresini veriyim mi?
yok şimdilik olmaz once alıcamı alayım ondan sonra :queen:
hehehe adamlara bak bedawa resim istiyorlar![]()
ben resim baŞına 5000 ödüyom be
hehehe adamlara bak bedawa resim istiyorlar![]()
ben resim baŞına 5000 ödüyom be
sen odeme ama ben resimleri bedava birine vercem merak etme :queen::queen:
sen odeme ama ben resimleri bedava birine vercem merak etme :queen::queen:
heheyok abi ben o kısmını almıyım
![]()
hehehe adamlara bak bedawa resim istiyorlar![]()
ben resim baŞına 5000 ödüyom be
3000'e olmaz mı:salut:
![]()
olmaz ki arkadaşım.. her şeyin bir sınırı var bune şimdi.!!
ohaa ıste arkadaslar ben sıze soluorm bole terbıyesz ınsan vascoyu hala buraada barındırıorsunz![]()
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
yakalandık la
neyse ben diş doktoruna gidiyom ağrımayan dişimi dolgu yapıp mahveden doktorla hesaplaşmam var :mrgreen:
adaamın hayatı sahte dısınde kı dolguun sahte oldugu kadar hemde bu arada halıs abı benm okulu ne zamn halledıorsunz loft la ortak olarak benı okula yolluyacktınz hane