3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
Ben bi kere gayet efendiydim gayet usluydum :p

aaa evet bak buna katılıyorum:)zaten resimlerde de görülüyor dime m'alicim:p
ya ilk fotoda yanlış zamanlamada çekilmiş bir resim. arada barmen o zavallı kızcaazlara(!) aşadan vantilatör tutuyordu arkadaşlar yakalayamamış sanırım:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ben yakaladımda en çok solumdaki çift ilgimi çekmişti :p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en uslunuz benım sekerlerm :D:D

seda sen adresı bana maıl atsana benm tel varmı sende ??nutella yola cıkmak ıcın adress beklıor:D:D

seda 17 20 arasıymsta bız 18 aksmı ucakla gelecz buyuk ıhtımalle
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
uçaktan inip motora binioruz ama :) Sponsorlamız sağolsun :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
marmoku kınıyorum hakkımı yediler ödülüm olan zincir yağını almam gerekiyordu geçensenede aynısını yaptılar gerçi seda arkadaşımız aramızdan biri olarak ödül alması bizi sevindirdi ama çok güzel eğlendik tüm arkadaşlara selamlar teşekkürler ama konuyu fazla uzatmayalım lütfen malum fotolar yüzünden uğraşmayalım
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Musti sen anca buralarda yaz reklam yap. O Nutella'nın pazartesi yola çıkmış olması gerekiyordu. Hani?

Bu arada arkadaşlar hiç biriniz akıllı uslu veyahut efendi deeeldiniz. Kimi kandırıyosunuz. Sabunluğu, çıtırı, güzeli, çirkini, zayıfı, dımbılı baktınız durdunuz, 3 erkeğe 1 erkek boru dansı yapıp birbirinizi salıncakta sallayıp maytap yaktınız, fotoğraf çektirdiniz anca. Çılgın Beach Club gecesi efsanelerine aha da son nokta olsun bu :p

Bi Gürkan bir de SkullErhan beyfendiydi içinizde :cherry:


Ahmet senin cidden hakkını yediler. Üzülme ama MT'nin gözünde en karizma sensin :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Musti sen anca buralarda yaz reklam yap. O Nutella'nın pazartesi yola çıkmış olması gerekiyordu. Hani?

Bu arada arkadaşlar hiç biriniz akıllı uslu veyahut efendi deeeldiniz. Kimi kandırıyosunuz. Sabunluğu, çıtırı, güzeli, çirkini, zayıfı, dımbılı baktınız durdunuz, 3 erkeğe 1 erkek boru dansı yapıp birbirinizi salıncakta sallayıp maytap yaktınız, fotoğraf çektirdiniz anca. Çılgın Beach Club gecesi efsanelerine aha da son nokta olsun bu :p

Bi Gürkan bir de SkullErhan beyfendiydi içinizde :cherry:


Ahmet senin cidden hakkını yediler. Üzülme ama MT'nin gözünde en karizma sensin :wiinkk:

tabii kaçamaklarınız biz sölemiyelim o zaman :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Musti sen anca buralarda yaz reklam yap. O Nutella'nın pazartesi yola çıkmış olması gerekiyordu. Hani?

Bu arada arkadaşlar hiç biriniz akıllı uslu veyahut efendi deeeldiniz. Kimi kandırıyosunuz. Sabunluğu, çıtırı, güzeli, çirkini, zayıfı, dımbılı baktınız durdunuz, 3 erkeğe 1 erkek boru dansı yapıp birbirinizi salıncakta sallayıp maytap yaktınız, fotoğraf çektirdiniz anca. Çılgın Beach Club gecesi efsanelerine aha da son nokta olsun bu :p

Bi Gürkan bir de SkullErhan beyfendiydi içinizde :cherry:


Ahmet senin cidden hakkını yediler. Üzülme ama MT'nin gözünde en karizma sensin :wiinkk:
He zaten bi gürkan efendi uslu :p Bi gürkan insanevladı :p
vallahi tekteker yapmıyacagınızı bilsem ben size birtane motor bulurum binmek için:queen::queen:
Abi zaten 3 insan gelicez 1 motora binmek kasabilir:p
bu ayulara güven olmaz abi ben söliyim

Lan duygusal ayu.Sen sanki hiç gaza gelmion :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abi onla zaten tekteker zevk vermez.Olmazsa sedatın 636sıyla tekteker yapar, senin aleti sadece ulaşım için kullanırız :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ahmet jüri yanlış karar verdiğini anlamış senin repsol zicir yağı şu anda bende seneye geldiğinde verecem :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst