- Katılım
- 29 May 2008
- Mesajlar
- 179
demekki sende içince sadece 1 metre kare alandan dışarı çıkmıyosun![]()
pıstım kardeşim o kadar deliyi görünce çomağı saklayacak yer bulamadım iki saat.
demekki sende içince sadece 1 metre kare alandan dışarı çıkmıyosun![]()
Ben bi kere gayet efendiydim gayet usluydum![]()
Musti sen anca buralarda yaz reklam yap. O Nutella'nın pazartesi yola çıkmış olması gerekiyordu. Hani?
Bu arada arkadaşlar hiç biriniz akıllı uslu veyahut efendi deeeldiniz. Kimi kandırıyosunuz. Sabunluğu, çıtırı, güzeli, çirkini, zayıfı, dımbılı baktınız durdunuz, 3 erkeğe 1 erkek boru dansı yapıp birbirinizi salıncakta sallayıp maytap yaktınız, fotoğraf çektirdiniz anca. Çılgın Beach Club gecesi efsanelerine aha da son nokta olsun bu
Bi Gürkan bir de SkullErhan beyfendiydi içinizde :cherry:
Ahmet senin cidden hakkını yediler. Üzülme ama MT'nin gözünde en karizma sensin :wiinkk:
uçaktan inip motora binioruz amaSponsorlamız sağolsun
![]()
vallahi tekteker yapmıyacagınızı bilsem ben size birtane motor bulurum binmek için:queen::queen:
He zaten bi gürkan efendi usluMusti sen anca buralarda yaz reklam yap. O Nutella'nın pazartesi yola çıkmış olması gerekiyordu. Hani?
Bu arada arkadaşlar hiç biriniz akıllı uslu veyahut efendi deeeldiniz. Kimi kandırıyosunuz. Sabunluğu, çıtırı, güzeli, çirkini, zayıfı, dımbılı baktınız durdunuz, 3 erkeğe 1 erkek boru dansı yapıp birbirinizi salıncakta sallayıp maytap yaktınız, fotoğraf çektirdiniz anca. Çılgın Beach Club gecesi efsanelerine aha da son nokta olsun bu
Bi Gürkan bir de SkullErhan beyfendiydi içinizde :cherry:
Ahmet senin cidden hakkını yediler. Üzülme ama MT'nin gözünde en karizma sensin :wiinkk:
Abi zaten 3 insan gelicez 1 motora binmek kasabilirvallahi tekteker yapmıyacagınızı bilsem ben size birtane motor bulurum binmek için:queen::queen:
bu ayulara güven olmaz abi ben söliyim
bu ayulara güven olmaz abi ben söliyim
esasında bence sorun yok kasko var da kendilerine birşey olmasın yeter zaten şaftlı motor :queen::queen:
abi ne vericenOlmassa loftun 636 sıyla senin alete el koyalım
![]()
abi onla zaten tekteker zevk vermez.Olmazsa sedatın 636sıyla tekteker yapar, senin aleti sadece ulaşım için kullanırız![]()
dikkat o tekerlere canem sonra bir yere kaçmasın:queen: