3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu tür organizasyonlarda NEREYE GİTTİĞİN DEĞİL KİMİNLE GİTTİĞİN önemlidir MT BİR ARADA olurda eğlence olmazmı :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
dimi ama cengiz hocam .. alp i alcan semaveride atcan arkaya gelcen buraya .. biz tuvalete, duşa bakarmıyız ..

ağacın dibine kurarız manzaraya çadırı .. demi ama o semaverin coşkusu yeter
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
bu tür organizasyonlarda NEREYE GİTTİĞİN DEĞİL KİMİNLE GİTTİĞİN önemlidir MT BİR ARADA olurda eğlence olmazmı :cat:

bir arada olmamız kısa ve öz idi.. her dakkanın tadını çıkardık.. eğlencenin en güzelini elimizden geldiğince yaşadık..

sabah uyanmamızdan gece yatmamıza kadar herşey inanın çok güzeldi..
ve denilecek bir şey varki ; her zaman bir şeylerden bir mutluluk çıkarmayı bilin.. biz çıkardık eğlendik gezdik dolaştık daha neler neler..

asıl bonba yalowa festivalinde :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bir arada olmamız kısa ve öz idi.. her dakkanın tadını çıkardık.. eğlencenin en güzelini elimizden geldiğince yaşadık..

sabah uyanmamızdan gece yatmamıza kadar herşey inanın çok güzeldi..
ve denilecek bir şey varki ; her zaman bir şeylerden bir mutluluk çıkarmayı bilin.. biz çıkardık eğlendik gezdik dolaştık daha neler neler..

asıl bonba yalowa festivalinde :p

ne zaman ne festivali ya :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Loft

sakın eğlenmeyin len bak bensiz olmaz .. eğlenecekseniz benide götürün .. yok öle pusacaksanız ben gelmesemde olur :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ben alkol kullanmam .. ama pirzola , açık tavuk but, sarımsağı bol köfte kullanırım .. hayret kafayı böle buluyom ben :cherry:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
bir arada olmamız kısa ve öz idi.. her dakkanın tadını çıkardık.. eğlencenin en güzelini elimizden geldiğince yaşadık..

sabah uyanmamızdan gece yatmamıza kadar herşey inanın çok güzeldi..
ve denilecek bir şey varki ; her zaman bir şeylerden bir mutluluk çıkarmayı bilin.. biz çıkardık eğlendik gezdik dolaştık daha neler neler..

asıl bonba yalowa festivalinde :p

yalova derken? :D

benim ilk festivalim olacak valla :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dimi ama cengiz hocam .. alp i alcan semaveride atcan arkaya gelcen buraya .. biz tuvalete, duşa bakarmıyız ..

ağacın dibine kurarız manzaraya çadırı .. demi ama o semaverin coşkusu yeter

Bi semaver hediye ederiz anlaşıldı merkez.... :p:p:p:p:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Olm senin içinde patlıyo gibi hissettim ben :p

Bu yalova festten sonra yurt dışındaki festivallerede katılırız herhalde :p

hertürlü patlarız kardeşim =)

ben şimdi yurt dışı club otel uçak biletili bir tur araştırmasına başladım :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malı kalk gıdelm kardes yalavoya
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlama sorunu olan vasco arkadasım ucakla ıstanbula gıderız ondan sonrası kolay sekerm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst