3 GüNLüK ; Park Halindeki motoruma PoLiS aracı ÇarPTı :(

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
O sıkar biraz adamın aklını alırım :)
Kimi vatandaslarımız tırsabilir o nedenle cekingen davranabilir ama bana öyle ahkam kesecek adamın ........ keserim.
Hiçbi halt edemez. Bir taneside benim sol egsozta tamponu degdi, adam yalvar yakar paçama yapısmadıgı kaldı tek zor kurtuldu elimden.
eee keser döner sap döner gün gelir hesap döner abicim. Elime geçmesinler inletirim :wiinkk:

vayy haşin çocuk...bi uçan birde kaçan kurtuluyor elinden...:p


abi sen sünnetcimiydin...:queen:seviyom olm seni ben ya kıro...:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kanka: cerrahi kardeş 2. şubenin yolunu bilmiyor anlaşılan...... İşallah öyle polislere denk gelmez.....


Küçükken ayvaya daldığını bile itiraf ettirirler adama.....:queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
vayy haşin çocuk...bi uçan birde kaçan kurtuluyor elinden...:p


abi sen sünnetcimiydin...:queen:seviyom olm seni ben ya kıro...:wiinkk:

Allah biliyor ya kalbimi onun rızası için bende seni çok seviyorum be güzel abicim.
Allah senden razı olsun ve herseyi gonlune göre versin insallah.

Kanka: cerrahi kardeş 2. şubenin yolunu bilmiyor anlaşılan...... İşallah öyle polislere denk gelmez.....


Küçükken ayvaya daldığını bile itiraf ettirirler adama.....:queen:

Bilmez olurmuyum oranın ve beyoglu emniyetin sistemlerini ben kurdum :wiinkk:
Eskiden di o kardeş :wiinkk: O zamanlar çingeneye silah vermişler gitmiş ilk babasını vurmuş misali istedigini yapıyorlardı. Şimdi artık maymun uyandı.
Bir tane ser..... arkamdan ceza kesmiş cezayı mehkemeye verdim. Eger lehimde sonuclanırsa yazanı mahkemeye verecegim bu sefer. Bak bakalım birdaha yazabilecekmi o dallama ::evil::
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
31
O sıkar biraz adamın aklını alırım :)
Kimi vatandaslarımız tırsabilir o nedenle cekingen davranabilir ama bana öyle ahkam kesecek adamın ........ keserim.
Hiçbi halt edemez. Bir taneside benim sol egsozta tamponu degdi, adam yalvar yakar paçama yapısmadıgı kaldı tek zor kurtuldu elimden.
eee keser döner sap döner gün gelir hesap döner abicim. Elime geçmesinler inletirim :wiinkk:

Ustat unuttun galıba gecen bır mayısta beyoglundakı mevzuyu. Aılesının gozunun onunde vatandasa atılan tokatı. Kaldıkı o beyfendı mevzuya "memurbey neoluyor..." dıye gırmıstı. atılan o tokat tum T.C. vatandaslarına atılmıstı. ama ne oldu? hıcbırsey. Olmasıda beklenmıyordu zaten. Bu mılletın evlatları bırak polıs unıforması normal bır guvenlıkcı unıforması gıydıgınde ruh degıstırıyor(bakınız hastahane guvenlıkcısı).
neyse topıgı kıtlemeden cakalaza gecmısolsun dıyorum. sebep olmayalım sımdı gece gece:p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ustat unuttun galıba gecen bır mayısta beyoglundakı mevzuyu. Aılesının gozunun onunde vatandasa atılan tokatı. Kaldıkı o beyfendı mevzuya "memurbey neoluyor..." dıye gırmıstı. atılan o tokat tum T.C. vatandaslarına atılmıstı. ama ne oldu? hıcbırsey. Olmasıda beklenmıyordu zaten. Bu mılletın evlatları bırak polıs unıforması normal bır guvenlıkcı unıforması gıydıgınde ruh degıstırıyor(bakınız hastahane guvenlıkcısı).
neyse topıgı kıtlemeden cakalaza gecmısolsun dıyorum. sebep olmayalım sımdı gece gece:p

Abicim gerekli yerde gerekli mudahaleyi yapmazsanız aynen o begenmediginiz olaylar devam eder.

Sana simdi basımdan gecen bir olayı anlatayım sen haklımıyım haksızmıyım ondan sonra söyle.

Bir gun bir arkadasım rahatsızlandı (baygınlık, sinir krizi gecirdi) ve Samatya acile götürdük. Ana bir baktım acilin kapısında hicbir gorevli yok. Sedye baktım o da yok. Taburelere oturmuslar onlarda acilin danısmasına birilerinin gelmesini falan bekliyorlar.
Girdim iceri adam kucagımda KİMSE YOKMU diye bagırdım. Baktım ses seda yok. arkadası koydum orada oturan insanlardan musade isteyip bankın uzerine. İceri dogru yurudum. Baktım bi odada icerden sesler geliyor. Öyle delirmişimki kafamdan dumanlar cıkıyor. Kapıya bir tekme koydum acılıp geri kapandı kapı artık vurusumun siddetini sen dusun. Actım kapıyı baktım icerde acilde ki hasta bakıcılar tasıyıcı gorevliler doktor ve bir kac hemsire var.
Orada insanlar sizi ACİL gibi bir kapıda beklerken Ne isiniz var lan burda serefsizler diye bagırıp cagırmaya basladım adamlar kacan kacana. Kapıdan kacana geciriyorum bir tane en sonunda ust kapının guvenligi geldi beni dısarı cıkartıı 3 tane benden iri yarı adamlar. Sonra kapıda sigara icerken yaslı bir teyze geldi Oglum senden Allah razı olsun yoksa bu adamların bizimle ilgilenecegi yoktu dedi.
Simdi sen söyle bakalım yanlısmı yapmısım dogrumu ?
O polisin numarasını alıp daha sonra mahkemeye ver bak bakalım ne oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
31
Cerrahı hocam haklısın sonucta bızden oncekı nesıl yogun bır baskı altında buyumus kı bız onların yetıstırdıgı ınsanlarız. bızım sesımız onlardan daha gur cıkıyor fakat bılıncaltımızda hepbır otorıte korkusu var. sımdı yetısenlere bakıyorumda.. adamlar bırak otorıteyı kendı anne babasını sallamıyor.
su samatya olayınada ben bı ekleme yapayım. basımdan Romanya da bır kaza geldı. sag elım tel halatla bırlıkte makaraya gırdı. benı hemen oranın bı hastahanesıne gonderdıler va akabınde elımı sarıp dogru gemıye. ertesı aksam turkıyeye vardık ve kaptan benı sarayburnunda ındırdı kacak olarak. dogru samatya hast getırdıler. yarım saat beklemeden sonra (kı gece 0100) benı bır stj doktor muayene ettı ama elını surmeden ve 2 mt gerıden. tum ısı talımatla bır hastanakıcıya yaptırdı. sonra suratıma bıle bakmadan bısı yok devam recetesı yazdı. bınbır acılı gunden sonra Iskenderuna ındık ve ılk ıs olarak ozel bır hastaneye gıttım. doktorun soledıgı suydu "parmak kemıklerın kırılmıs,ılık dagılmıs, sınırler ve tendomlar parcalanmıs. bıraz daha gec gelsen elın sakat kalacaktı. samatyadakı doktorun recetesı ıse novalgın. sımdı dusununce dıyorumkı keske bu ısın pesını bırakmasaydım...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cerrahı hocam haklısın sonucta bızden oncekı nesıl yogun bır baskı altında buyumus kı bız onların yetıstırdıgı ınsanlarız. bızım sesımız onlardan daha gur cıkıyor fakat bılıncaltımızda hepbır otorıte korkusu var. sımdı yetısenlere bakıyorumda.. adamlar bırak otorıteyı kendı anne babasını sallamıyor.
su samatya olayınada ben bı ekleme yapayım. basımdan Romanya da bır kaza geldı. sag elım tel halatla bırlıkte makaraya gırdı. benı hemen oranın bı hastahanesıne gonderdıler va akabınde elımı sarıp dogru gemıye. ertesı aksam turkıyeye vardık ve kaptan benı sarayburnunda ındırdı kacak olarak. dogru samatya hast getırdıler. yarım saat beklemeden sonra (kı gece 0100) benı bır stj doktor muayene ettı ama elını surmeden ve 2 mt gerıden. tum ısı talımatla bır hastanakıcıya yaptırdı. sonra suratıma bıle bakmadan bısı yok devam recetesı yazdı. bınbır acılı gunden sonra Iskenderuna ındık ve ılk ıs olarak ozel bır hastaneye gıttım. doktorun soledıgı suydu "parmak kemıklerın kırılmıs,ılık dagılmıs, sınırler ve tendomlar parcalanmıs. bıraz daha gec gelsen elın sakat kalacaktı. samatyadakı doktorun recetesı ıse novalgın. sımdı dusununce dıyorumkı keske bu ısın pesını bırakmasaydım...


işte biz hep boşveriyoruz ya abicim pndan böyle oluyor. Sen o gerizekalı dr un verdigi raporu ve son aldıgın raporu saglık bakanlıgına ve savcılıga vereceksin bak bakalım si.... etmiyorlarmı meslekten seref.....
Senin geleceginle oynuyor pe.....
be 500 babanın tek evladı bu adamın eli kesilseydi (Allah korusun) coluguna cocuguna senmi bakacaktın ?
İşte böyle abi biz sallamadıkca onlar bizi sallıyor böyle.
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
31
hocam haklısın. bır musubet bın nasıhattan ıyıdır. ama kendımıde suclamıyorum. sonucta 19 yasındaydım agır bır hıyerersıde staj yapmaya calısıyordum. ben herzaman hakkımı ararım. ama genellıkle polıse falan yaklasmam. adamların sırıtısı bıle sınır bozucu.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
hocam haklısın. bır musubet bın nasıhattan ıyıdır. ama kendımıde suclamıyorum. sonucta 19 yasındaydım agır bır hıyerersıde staj yapmaya calısıyordum. ben herzaman hakkımı ararım. ama genellıkle polıse falan yaklasmam. adamların sırıtısı bıle sınır bozucu.

Benim 2. dereceden akrabalarımda var farklı illerde polis olanlar 5 kişi kadar. Nefret ediyorum hepsinden ve karsılastıgımda mümkünse sadece Allah'ın selamından baska muhabbet etmiyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
saoL un arkadaşlar :)zaten şimdi netten çıkıp cami & fakir vs. bi yere para bağısında buluncam :) ASLında horoz kesmem lazım ama horoz bulamam bu sıcakta :) neise hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum :)

www.motosiklet.net tam destekk :rendeer:

artı mete - cerrahi bu ne kapışşma böleee :queen::queen::queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş kafana takma 10 gun once bende kaza yaptım benim motor ile hiç kafana takma sen benim motorun komple grenajları değişecek km saati değişecek arka kuyruk ve sol ayaklı kırıldı ortalama 500 ytl masrafı var motorun canın sağolsun nazarı çıktı ben aldıgım gün yatırdım motoru sen ne diyon :queen: hayırlısı olsun motorun güzel kazasız belasız günler dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ben bu durumu anlamıyorum bi türlü arkadaşlar ya.
neden zabıt tutturmuyosunuz? arıcaksınız 155 i, aracıma polis çarptı, ekip yollayın diceksiniz bu kadar basit.
bu sıralar çok okuyorum, herkeste böyle bir eğilim var. bırak senden gelecek hayır allahtan gelsin diyip yolluyoruz adamları. bizde suç yokken, bütün masraf bize kalıyo.
varsa ortada bir suç, kim olursa olsun, isterse polis olsun çekecek cezasını.
kanunlara güvenin biraz, inatçı olun.
hiç olmazsa motorunuzun masrafını çıkartırsınız.


+1 :cat:çok haklısın..

50-100 ytl değil 10 ytl de olsa o para neden cebinden çıksınki... sen o parayı çok kolay mı kazanıyosun?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
KaRTaL Kardeşim para çok önemLi deil... yalnız ben de bilirdim ekip çağrmayı karsımdaki adam olsaydı ! Yawşayan adama adam mı derm ben ... Böyle gördük anlicaan :bounce:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
anladım delikanlı ayakları..
ama genede sen bunu ödetmen taraftarıydım bilesin...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
saoL un arkadaşlar :)zaten şimdi netten çıkıp cami & fakir vs. bi yere para bağısında buluncam :) ASLında horoz kesmem lazım ama horoz bulamam bu sıcakta :) neise hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum :)

www.motosiklet.net tam destekk :rendeer:

artı mete - cerrahi bu ne kapışşma böleee :queen::queen::queen:


Kapışma olurmu hiç.
Bizimkisi hiçbir çıkar olmaksızın sadece ama sadece Allah'ın rızası için birbirini sevmek...
Sadece o kadar..
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Çok geçmiş olsun doğan...:rendeer:

Bence motosikletlerimizi park ederken otomobilimizi parketmekten daha dikkatli olacağız.Motosiklet daha küçük ve görünmez olduğundan, e bide buna dikkatsiz sürücüleri eklersek çarpma riski daha yüksek oluyor.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst