3 GüNLüK ; Park Halindeki motoruma PoLiS aracı ÇarPTı :(

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Nazar boncugu taktim dersin.. Gecmis olsun, beterinden saklasin allah..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun.ülkemizde böyle salaklardan çok var.banada kırmızı ışıkta beklerken vurmuşlardı.ahhhh yine hatırladım:pr:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
En büyük kazası bu olur inş. Kafanı takma her işte bir hayır vardır. vardır elbet bundada bir hayır. Geçmiş olsun diliyorum. Kardeş kesin nazar seninkisi, Ahamda benim motor, seninkinin aynı tipte ışıklarda duruyorum millet ibreye bakıyo arabasından, ne kadar bu diye soruyorlar.bende bu çin malı ucuz japonlara göre diyorum . ama güzelmiş yahu diyorlar.ulan maşallah desenize diyorum içimden vede tanıdığa sesli olarak. Görüntüsü sport ya nazardır. Benim motorundan başına da nazardan hep bana oluyo motora değil anlamıyom. gah motor durduğu yerde düşüyo,(eğik zeminden dolayı) yada beni üstünden atıyo:)
acemide değilim üstelik yahu anlamıyom her sabah dua okuyarak zaten çıkmam evden de bu sefer nazar boncuğu takacam göze geliyor yahu
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
vay cakalaz kardeşim sana nazar değdi maaşallah maaşallah tü tütütü
allah kaza bela vermesin
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
ben bu durumu anlamıyorum bi türlü arkadaşlar ya.
neden zabıt tutturmuyosunuz? arıcaksınız 155 i, aracıma polis çarptı, ekip yollayın diceksiniz bu kadar basit.
bu sıralar çok okuyorum, herkeste böyle bir eğilim var. bırak senden gelecek hayır allahtan gelsin diyip yolluyoruz adamları. bizde suç yokken, bütün masraf bize kalıyo.
varsa ortada bir suç, kim olursa olsun, isterse polis olsun çekecek cezasını.
kanunlara güvenin biraz, inatçı olun.
hiç olmazsa motorunuzun masrafını çıkartırsınız.

Tamamen katılıyorum ... CBR'ın bir grenajı kaç para ? O adam ne hakla senin motorunu yere düşürürde sonra elini kolunu sallaya sallaya gider. Biz herhangi bir durumda her türlü ceza'yı yeriz her türlü raporlar yazılırda neden bu iş devlete kalınca böyle olunur bilemiyorum ... Can'a gelmemiş ama malına gelmiş. Keşke peşinden koşsaydın bu işin ...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
geçmiş olsun.
valla ben yaygarayı kopartırdım orda.adam hiç bırakılırmı dostum.yapışacan yakaya bırakmayacan öyle durumlarda.neyse tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.. ben olsam tutanak tutururdum gerçi. Ama sende sana göre doğru olanı yapmışsın. Umarım bu nazarlık olur ve başka kaza bela görmezsin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sen trafigi cagırıp rapor niye tutturmadın ?
Senden fakirmi o dallama niye bırakıyorsun peşini öküzün.
Ne biçim karadeniz ruhu var sende ?
Bu motoru almak icin bile ne kadar ugrastın cokmu zenginsin ?
Ah ulan bende olacaktı bu inletirdim o gerizekalıyı

:pr:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::

kanka noldu senin tasavvuf ambiansına...:queen:
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
31
kanka noldu senin tasavvuf ambiansına...:queen:

Hocam bunlar ınsanda tasavvuf falan bırakırmı. Dınden ımandan cıkarıyorlar durup dururken. Az once Istıklal caddesınde ( kı kendısı motorlu arac trafıgıne kapalıdır) Okuz bı memur Altındakı nıssan navarasıyla arkadasıma tamponuyla bayagı bır surttu manevra yaparken. Insan! (dıkkat cekıyorum) bır ozur dıler. ama suc bunlarda degıl bunların altına cadde genıslıgınde kamyonu verıp caddeye salanda. benım neyımı koruyacaksa koca komyonla ya :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla bu ne şans olum..... Daha dün bir b ugün 2.....Hay bööle şansın....:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH Herdaim Kazadan Beladan Korusun

Birdaha Göstermesin İnşallah ::saad::

Çok Geçmiş Olsun :pale:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hocam bunlar ınsanda tasavvuf falan bırakırmı. Dınden ımandan cıkarıyorlar durup dururken. :silent:

Sağolsun benim yerime vermiş arkadas cevabı :)
Abi Huzun lillah ve buğzun lillah vardır tasavvuf ehlinin verdigi bilgilerde.
Allah için sevmek ve Allah için sinirlenmek.

İstersen biraz daha açayım anlam cıkartamayan arkadaslarım için.
Birşeyi yaparken Allah'ın rızasını gözeterek yapmaktır aslolan. Ve eğer sen yeri geldiginde Allah'ın, gönlünü (kabe-i muazzama) kabe'den bile daha üstün tutan insan'a eger zarar vermek ve yine onun hayatını tehlikeye atacak birşey yapıyorsan yine Allah'ın rızası için ona kızarsın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hocam bunlar ınsanda tasavvuf falan bırakırmı. Dınden ımandan cıkarıyorlar durup dururken. Az once Istıklal caddesınde ( kı kendısı motorlu arac trafıgıne kapalıdır) Okuz bı memur Altındakı nıssan navarasıyla arkadasıma tamponuyla bayagı bır surttu manevra yaparken. Insan! (dıkkat cekıyorum) bır ozur dıler. ama suc bunlarda degıl bunların altına cadde genıslıgınde kamyonu verıp caddeye salanda. benım neyımı koruyacaksa koca komyonla ya :silent:

siz fena kıl kapmışınız memur beylere...:pyaparlar onlar bazen böle şeyler...ama bizim Cerrah polis dedimi coşuyo o hoşuma gidiyo...

Sağolsun benim yerime vermiş arkadas cevabı :)
Abi Huzun lillah ve buğzun lillah vardır tasavvuf ehlinin verdigi bilgilerde.
Allah için sevmek ve Allah için sinirlenmek.

İstersen biraz daha açayım anlam cıkartamayan arkadaslarım için.
Birşeyi yaparken Allah'ın rızasını gözeterek yapmaktır aslolan. Ve eğer sen yeri geldiginde Allah'ın, gönlünü (kabe-i muazzama) kabe'den bile daha üstün tutan insan'a eger zarar vermek ve yine onun hayatını tehlikeye atacak birşey yapıyorsan yine Allah'ın rızası için ona kızarsın.


kanka seni herhalde götürdüler merkeze..............:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun belki kaza yapcaktın sanada bişi olcaktı abicim üzülme yaws bu kadar
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
siz fena kıl kapmışınız memur beylere...:pyaparlar onlar bazen böle şeyler...ama bizim Cerrah polis dedimi coşuyo o hoşuma gidiyo...




kanka seni herhalde götürdüler merkeze..............:p

O sıkar biraz adamın aklını alırım :)
Kimi vatandaslarımız tırsabilir o nedenle cekingen davranabilir ama bana öyle ahkam kesecek adamın ........ keserim.
Hiçbi halt edemez. Bir taneside benim sol egsozta tamponu degdi, adam yalvar yakar paçama yapısmadıgı kaldı tek zor kurtuldu elimden.
eee keser döner sap döner gün gelir hesap döner abicim. Elime geçmesinler inletirim :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst