ben bu durumu anlamıyorum bi türlü arkadaşlar ya.
neden zabıt tutturmuyosunuz? arıcaksınız 155 i, aracıma polis çarptı, ekip yollayın diceksiniz bu kadar basit.
bu sıralar çok okuyorum, herkeste böyle bir eğilim var. bırak senden gelecek hayır allahtan gelsin diyip yolluyoruz adamları. bizde suç yokken, bütün masraf bize kalıyo.
varsa ortada bir suç, kim olursa olsun, isterse polis olsun çekecek cezasını.
kanunlara güvenin biraz, inatçı olun.
hiç olmazsa motorunuzun masrafını çıkartırsınız.
Sen trafigi cagırıp rapor niye tutturmadın ?
Senden fakirmi o dallama niye bırakıyorsun peşini öküzün.
Ne biçim karadeniz ruhu var sende ?
Bu motoru almak icin bile ne kadar ugrastın cokmu zenginsin ?
Ah ulan bende olacaktı bu inletirdim o gerizekalıyı
r:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::evil::::evil::::evil::::evil::::evil::
kanka noldu senin tasavvuf ambiansına...:queen:
Hocam bunlar ınsanda tasavvuf falan bırakırmı. Dınden ımandan cıkarıyorlar durup dururken. :silent:
Hocam bunlar ınsanda tasavvuf falan bırakırmı. Dınden ımandan cıkarıyorlar durup dururken. Az once Istıklal caddesınde ( kı kendısı motorlu arac trafıgıne kapalıdır) Okuz bı memur Altındakı nıssan navarasıyla arkadasıma tamponuyla bayagı bır surttu manevra yaparken. Insan! (dıkkat cekıyorum) bır ozur dıler. ama suc bunlarda degıl bunların altına cadde genıslıgınde kamyonu verıp caddeye salanda. benım neyımı koruyacaksa koca komyonla ya :silent:
Sağolsun benim yerime vermiş arkadas cevabı
Abi Huzun lillah ve buğzun lillah vardır tasavvuf ehlinin verdigi bilgilerde.
Allah için sevmek ve Allah için sinirlenmek.
İstersen biraz daha açayım anlam cıkartamayan arkadaslarım için.
Birşeyi yaparken Allah'ın rızasını gözeterek yapmaktır aslolan. Ve eğer sen yeri geldiginde Allah'ın, gönlünü (kabe-i muazzama) kabe'den bile daha üstün tutan insan'a eger zarar vermek ve yine onun hayatını tehlikeye atacak birşey yapıyorsan yine Allah'ın rızası için ona kızarsın.
siz fena kıl kapmışınız memur beylere...yaparlar onlar bazen böle şeyler...ama bizim Cerrah polis dedimi coşuyo o hoşuma gidiyo...
kanka seni herhalde götürdüler merkeze..............![]()