3 Fransız ve Mopetlerle 15.000 Km.

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
olay budur insan azmetsin ve inansın yeterki :) ege insanını seviyorum abi yavvv:cat: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Helal olsun adamlara,ama günlük bütçelerini bizim benzin fiyatları bayağı etkiler :)
İstenince 2 tekerle her yere gidilebiliyormuş demek ki:thumleft:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bence daha konforlu bi motor olsaydı Today gibi cok daha zevkli olurdu ama tebrikler Egeleriler böyle iştee Afrikada yerler onlarıı :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük cesaret tebrikler.
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
73
Çift kafa yerden bitme olaydı kolaydı da, tek kafa... çok zor!
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben ustamla her daim kavga ederim ben derim mopedler sağlam o der çinli cub lar:pr:
ama gene de tahminimde yanılmamışım helal olsun:)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bende geçen hafta tamamladım 125'lik ile 3200 km'lik turu. Ortalama hızımı 50 civarında tuttum. Mopet olayıda güzelmiş, canım çekmedi değil. :)
Bu arada İlhami abi, yolda Ateş'le tanıştım, o da Foça'dan sanırım.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bende geçen hafta tamamladım 125'lik ile 3200 km'lik turu. Ortalama hızımı 50 civarında tuttum. Mopet olayıda güzelmiş, canım çekmedi değil. :)
Bu arada İlhami abi, yolda Ateş'le tanıştım, o da Foça'dan sanırım.

Alev olmasın?Foçada ateş diye bir motorcu yokta :)Muhtemelen alevle tanışmışsındır.BMW mi kullanıyordu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst