Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
olay budur insan azmetsin ve inansın yeterki
ege insanını seviyorum abi yavvv:cat: :rendeer:
today o mopetlerin gidebileceği yolun yarısını bile yapamaz....Bence daha konforlu bi motor olsaydı Today gibi cok daha zevkli olurdu...
Bende geçen hafta tamamladım 125'lik ile 3200 km'lik turu. Ortalama hızımı 50 civarında tuttum. Mopet olayıda güzelmiş, canım çekmedi değil.
Bu arada İlhami abi, yolda Ateş'le tanıştım, o da Foça'dan sanırım.