3 Ekim Pazar İstanbul Depremi

Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Büyükçekmece'deyim...Etrafım sakin sessiz bir yerdeyim...Dedim gökgürültüsü herhalde bu gümbürtü,yağmur geliyor,çıkıp motoru örteyim derken şöyle bir 2-3 saniye vurdu...Maçı seyrediyor olmama rağmen ciddi ses geldi gümbürtü şeklinde...Zaten hemen köpekler ulumaya başladı...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ödüm patladı :cyclopsan Yine pofuduk terliklerle tam dışarı fırlamak üzereydim kapının önüne kadar geldim ama bu defa inmedim :) Gelişme var bende :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütün sözlük ahalisi de deprem olsa da entry girsek diyomuş herhalde :mrgreen: Deprem biterken sözlüğü açtım, başlık açayım dedim (hepsi 1 dk. sürmedi). Girdiğimde 13 tane entry yazılmış bir başlık zaten vardı. :mrgreen:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Hmm, 10 dakikadır arıyorum..Ya hem orası hem burası şeklinde okurken kafm karıştı ya da MT'den mesaj araklayıp ekşisözlüğe yazdılar :)

Ama ilki oldu sanırım :)
Pardon..

Üşenmeyip mesajları okumak isteren işte linki:
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=3+ekim+2010+istanbul+depremi

15. sayfadayım, göremedim mesajı, sanırım ilk söylediğiniz olmuş :)
Yalnız dikkat ettiniz mi, 2 dk. içinde 120 entry girmişler. şu an 34. sayfada. Yuh diyorum.

Depremden gerilip gülmek isteyenler olursa linki açmalarını öneririm, bir örnek :

"çok afedersin s.çarken yakalandığım depremdir. zangır zangır titretti klozeti o.ospu çocuğu. ...na koyim nasıl korktum elim ayağım titriyor. korkudan s.çanlara da selam olsun. yalnız şöyle büyük bi deprem olursa, b.ku yiyeceğimi anlamış oldum. öyle salak gibi kalıyor insan. sifonu çektim bi de nası bi terbiye aldıysam artık."
:queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
17 ağustos depremini baştan sona kadar yaşamış biri olarak tırsmadım desem yalan olur.
Istanbulda zaten buna benzer bişey bekliyoruz.
Ama ne zaman olur bilinmezdi bu akşama kadar.
Sallandığımız andan itibaren ''aha ömrümüz buraya kadarmış'' dedim :)
Felaket tellallığı yapmak gibi olmasın ama bütün istanbullular daha büyük depremlere hazır olmalı :pr:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
17 ağustos depresyonunu 2 yıl üzerimden atamamıştım.
Akut ekiplerinin ''Yaşayan varmı?'' diye bağırışlarını hiç unutmadım.
Bir çok ceset bulunamamıştı.
Kepçeler enkazları kamyonlara yüklerken cesetlerde taş ve toprak yığınları arasında kamyonlara yüklenmişti.
Hayatta kalanlar şanslı olanlardı, ama o manzaraya şahit olmak şansın neresindeydi.
İçerde ölüm, dışarda ölümün kokusu. :pr:
Enkaz altında günlerce bekleyen birçok insanda açlıktan ve susuzluktan ölmüştü.
Bazı cesetler günler sonra bulunduğunda çürümüş haldelerdi. :pr:
Yalan yok. Ben tırstım..
Ama birkez daha anladım ki hayat gerçekten çok kısa.
Ölümün nerede ne şekilde geleceğini bilmiyoruz.
Bu gece bir deprem daha olsa sabaha çıkarmıyız belli değil.
Bunları unutuyoruz, boşveriyoruz, naaş omuzlayıp gömünce sanki dersmi alıyoruz?
Öleni anıyoruz, biribirimizi kırıyoruz, yinede düşene vuruyoruz..
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
101
Valla geçmiş olsun arkadaşlar 92 erzincan depremini yaşadım ve peşine bir sürü böyle ufak depremler oldu halende oluyor onun için alıştım depreme ama 92 depremi çok kötüydü aklımdan halen çıkaramıyorumo görüntüyü
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
101
17 ağustos depresyonunu 2 yıl üzerimden atamamıştım.
Akut ekiplerinin ''Yaşayan varmı?'' diye bağırışlarını hiç unutmadım.
Bir çok ceset bulunamamıştı.
Kepçeler enkazları kamyonlara yüklerken cesetlerde taş ve toprak yığınları arasında kamyonlara yüklenmişti.
Hayatta kalanlar şanslı olanlardı, ama o manzaraya şahit olmak şansın neresindeydi.
İçerde ölüm, dışarda ölümün kokusu. :pr:
Enkaz altında günlerce bekleyen birçok insanda açlıktan ve susuzluktan ölmüştü.
Bazı cesetler günler sonra bulunduğunda çürümüş haldelerdi. :pr:
Yalan yok. Ben tırstım..
Ama birkez daha anladım ki hayat gerçekten çok kısa.
Ölümün nerede ne şekilde geleceğini bilmiyoruz.
Bu gece bir deprem daha olsa sabaha çıkarmıyız belli değil.
Bunları unutuyoruz, boşveriyoruz, naaş omuzlayıp gömünce sanki dersmi alıyoruz?
Öleni anıyoruz, biribirimizi kırıyoruz, yinede düşene vuruyoruz..

evet çok kötü deprem bende 92 erzincan depremini yaşadın . sadece ÇARESİZLİK içinde kalıyor insan ne yapacagına karar veremiyor ömür boyunca aklımdan çıkacagını düşünmuyorum o manzaraların
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
nerde o eski depremler :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:44 ----------

17 ağustos depremini baştan sona kadar yaşamış biri olarak tırsmadım desem yalan olur.
Istanbulda zaten buna benzer bişey bekliyoruz.
Ama ne zaman olur bilinmezdi bu akşama kadar.
Sallandığımız andan itibaren ''aha ömrümüz buraya kadarmış'' dedim :)
Felaket tellallığı yapmak gibi olmasın ama bütün istanbullular daha büyük depremlere hazır olmalı :pr:

yapma sinan abi bu kadar telaşa gerek yok bende 17 ağustos depremini yaşadım hatta avcılardayım ben buralar en çok hisseden bölgelerdendi istanbulda :)
arada hatırlatıyo kendini bişe olmaz bence :)
bizim mahallede aşağı inip dışarda oturan bile oldu baktım hemen millet bi heycan bekler olmuş:queen:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
İstanbul'da artçı sarsıntı...

Arkadaşlar. Biraz önce bir arkadaşım Avrupa yakasında, Sultançiftliği civarında sallantı olduğunu söyledi...İki defa üstelik...O bölgedeki arkadaşlara geçmiş olsun diler, dikkatli olmalarını öneririm...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun, Allah korusun :silent:
Başlık yanlış olmuş, artçı deprem/sarsıntı bir depremden sonra oluşan o deprem kaynaklı sarsıntılara denir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kandilli rasathanesine göre o bölgede deprem yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst