Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
slm mt ahalisi buluşma gitmemden 12 saat önce olunca yazma fırsatı bulamamıştım kısmet ilk çarşı iznimeymiş o güzel akşam için hepinize çok teşekkür ediyorum ve mehtap 40 diyorum bekle beni mt istanbul :rendeer:
slm mt ahalisi buluşma gitmemden 12 saat önce olunca yazma fırsatı bulamamıştım kısmet ilk çarşı iznimeymiş o güzel akşam için hepinize çok teşekkür ediyorum ve mehtap 40 diyorum bekle beni mt istanbul :rendeer:
nerden bulup hortlattınız arkadaş yalnız hakkatten dün gibi emini havaya atıcaz diye belimizi incitiyoduk haa haa omuzumuzdan yukarı kalkmadı adam :mrgreen:
Konuyu ben hortlattım....
Eski aboneliklerimi kurcalıyordum buldum işte askerlerde gelmişti, tekrar bi hoşgeldiniz demek geldi içimden :rendeer::rendeer: