3 dogum günü , 2 asker işte fotolar

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
slm mt ahalisi buluşma gitmemden 12 saat önce olunca yazma fırsatı bulamamıştım kısmet ilk çarşı iznimeymiş o güzel akşam için hepinize çok teşekkür ediyorum ve mehtap 40 diyorum bekle beni mt istanbul :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
slm mt ahalisi buluşma gitmemden 12 saat önce olunca yazma fırsatı bulamamıştım kısmet ilk çarşı iznimeymiş o güzel akşam için hepinize çok teşekkür ediyorum ve mehtap 40 diyorum bekle beni mt istanbul :rendeer:

Gittiğin günü, bu mesajı yazdığın günü hatırlıyormusun hikmet :) daha dün g,b, aklımda sizi yolcu ettiğimiz :salut: :rendeer:

Tekrar hoşgeldiniz :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
nerden bulup hortlattınız arkadaş yalnız hakkatten dün gibi emini havaya atıcaz diye belimizi incitiyoduk haa haa omuzumuzdan yukarı kalkmadı adam :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
nasıl kalksın . bölükteki tank çökmüş.... :D o agırlıga
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
@Emre


Konuyu ben hortlattım.... :)
Eski aboneliklerimi kurcalıyordum buldum işte askerlerde gelmişti, tekrar bi hoşgeldiniz demek geldi içimden :rendeer::rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ne günlermiş ya :)
Yaşlanıyoruz sanırım, bırak buluşmayı topic bile açamaz olduk :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Doğumgünü olan arkadaşlar. İyiki doğdunuz sağlıklı, mutlu, huzurlu bir ömür diliyorum. Askere giden arkadaşlar Şimdiden Hayırlı tezkereler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst