3 bin tl ye önere bliceceğiniz şehir motorsikleti kararsızımda :D

Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
iyi ama sen burada yazılanları hiç okumamış ve dinlememişsin ki.

millet ne diyor sen ne diyorsun

al al kt al yada kanuni seyhan al,çok az yakıyor ikiside memnun kalırsın

benim bir arkadaşta seyhan var beraber bir yere gidecektik 10 metre süren artçılığım oldu sonrasında indim arkadşı önden yolladım bende otobüse bindim gittim o ne titreşim ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst