- Katılım
- 6 Haz 2009
- Mesajlar
- 534
- Motosikleti
- Pulsar NS400Z
iyi ama sen burada yazılanları hiç okumamış ve dinlememişsin ki.
millet ne diyor sen ne diyorsun
al al kt al yada kanuni seyhan al,çok az yakıyor ikiside memnun kalırsın
benim bir arkadaşta seyhan var beraber bir yere gidecektik 10 metre süren artçılığım oldu sonrasında indim arkadşı önden yolladım bende otobüse bindim gittim o ne titreşim ya