3.8 lt/100km sizce normalmi ?

Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
çin yapımı bir motor değilki fazla yaksın, eyer karşılaştırma yaparsanız (kullanıcıları ve dergilerden okudum kadarı ile) bmw r 1200 gs 170 lira yakıyor. O tip motorların devride fazla yüksek değil.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
nihayet ne kadar yaktığına dair bir bilgi buldum :)
yazan 3.6 ila 3.8 lt miş...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
arkadaşlar bitane hayabusa buldum ama motoru yok benım ybr motorunu taksam olurmu acaba :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"yakıt sarfiyatını ölçtüm ve 3.8 lt çıktı" cümlen beni bayağı bir güldürdü :mrgreen: öpte başına koy bence... 100km gidioruz ne kadar koyuyoruz haddi hesabı yok :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 AM ----------

arkadaşlar bitane hayabusa buldum ama motoru yok benım ybr motorunu taksam olurmu acaba :silent:

hayabusa buldun ama motoru yok demek sen hayabusa bulmamışsın. "haya" bulmuşsun :queen::queen: "busa" sı motoru demek huhauhihaia:queen::queen:
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
bu değerlerde dizel arabalar da yakıyor nasıl işe anlamadım??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst