- Katılım
- 13 Tem 2007
- Mesajlar
- 965
- Konu Yazar
- #1
3.8 lt/100km sizce normalmi ?
--------------------------------------------------------------------------------
birçoğunuzda bildiği gibi x8 200 kullanıyorum,son zamanlarda bana biraz fazla gelen
yakıt sarfiyatını ölçtüm ve 3.8 lt çıktı takribi 120.000tl/km de gibi bana biraz fazla gibi geldi,
bir sitede gördüm 2.5lt/100km diyor
sizce?
--------------------------------------------------------------------------------
birçoğunuzda bildiği gibi x8 200 kullanıyorum,son zamanlarda bana biraz fazla gelen
yakıt sarfiyatını ölçtüm ve 3.8 lt çıktı takribi 120.000tl/km de gibi bana biraz fazla gibi geldi,
bir sitede gördüm 2.5lt/100km diyor
sizce?