3.8 lt/100km sizce normalmi ?

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
3.8 lt/100km sizce normalmi ?

--------------------------------------------------------------------------------

birçoğunuzda bildiği gibi x8 200 kullanıyorum,son zamanlarda bana biraz fazla gelen
yakıt sarfiyatını ölçtüm ve 3.8 lt çıktı takribi 120.000tl/km de gibi bana biraz fazla gibi geldi,
bir sitede gördüm 2.5lt/100km diyor
sizce?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bana makul bir rakam geldi...kendi motorumla kıyasladığımda 200 cc mantıklı geldi...
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
kuruşların dahi hesabını mı yapıyon abi..110 120 yakıyor işte motor çok normal..

benim 125 cc skotır da o kadar yakıo..
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
benim 100km de 15 litre yaktığımı hesaplarsan bedava gibi ;)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar demişya kuruşların hesabınımı yapıyorsun :D
malesef o hale getirdiler saolsunlar :mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
3hafta önce benzin aldım 3.1lira idi, dün yine aldım 14lt 3.33 olmuş yuha dedim boyna zam geliyo, bu arada 14lt ile 300km falan gitmişim bakmadım tripmetreye
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Benim motor 3.5 litre yakıyoro arasında 75cc var yakması çok iyi...
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
teşekkürler arkadaşlar :rendeer:
sitenin birinde 2.5 lt okuyunca kafam karıştı..
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
banada çok gibi geldi ben ce aynı model kullanısına danısanız iyi olur bu motorlar ekonomik oldu için genelde tercih ediliyor.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
gv 250 kullanıyorum şehir içi 4,2 lt/100 km de , gayet normal . Normal olmayan Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamız.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
banada çok gibi geldi ben ce aynı model kullanısına danısanız iyi olur bu motorlar ekonomik oldu için genelde tercih ediliyor.

arkadasa cok gelmiş yak o motoru ne o ole 110-120 kurus yakıtmı olur kmde 10-20 kurus yakması lazım..

arkadaslar motorlarınızın kullanım klavuzunda nekdr yakması gerektigi yazılıdır olmadı service manuelini bulun internetten ayrıntılı yazar hersey

benim motorum için yazan 6.5litre ben bazen 4.5ltreyle 100km gittigimi bilirim bazende 10litrenn ustunde yakıt tukettigimi ama ortalama olarak 6-7litre arası yakıt tuketiyorum

ayrıca suanda 125lik scooter bile min. 2.8 litre yazar 200luk bi motor için cok gormeyin bu rakamları cok goren varsa honda innova oneririm hatta enjeksiynlusu geliyo bekleyin 1-1,5litreyle 100km yapabilirsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst