2dk ayırın

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
güzeldi paylasşım için teşekkürler

aldığım her nefesin son nefsim olabileceğimi kalımdan çıkarmamaya çalışırım hep aslında insan bu şekilde ölüme yakın ve göze alarak yaşadığı zaman gerçekten anlamlı oluyo hayat galiba gerçekten hayatta yapmak istediği şeylerin farkına varıyo uyanıyo

bu arada fight club benimde favori filmlerimdendir tyler dürdan'ın arabayla bilerek kaza yaptığı sahne de de bu konu işleniyo zaten :cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
o kadar uzun ki izlemedim. boş bir günümü bunu izleme için ayırcam artık napalım :queen: ama başlangıcı güzeldi :cherry:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ben bunu slayt olarak değilde yazı olarak bu sitede zaten okumuştum. Gerçekten çok etkileyici ve bende gözlerimi kapatıp hayal kurdum. Gözlerim doldu kötü oldum ve vazgeçtim devamını getirmekten ...
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
çok güzeldi gerçekten tüylerim diken diken oldu hani iş yerinde olmasam :salut:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
114
ben teşekkür ederim arkadaşlar:cat: dediğiniz gibi biraz insanı ürkütüyor, biraz üzüyor başlarda ama cidden faydalı bi yazı.moralim bozuk olduğunda, saçma sapan bi şeye kafamı taktığımda açar izlerim bunu işe yarıyor:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
buna benzer şeyi görmüştüm ben bir filmde, daha doğrusu bende aynı düşünce fitilini ateşleyen olayı.
bir yoğun bakımda bir kadın eşini ziyaret eder. eşine şu cümleyi söyler:
"bana söylemek istediğin bir şey var mı?"
evet, keşke hayatta olsaydı da ona şunu söyleseydim dediğimiz çok olmuştur ama ya o bize birşey söylemek istiyorsa? benzer şekilde, ya biz öldüğümüzde tüm kırılan kalpleri görsek ve sadece bunları geri alabilecek hiçbir şansımızın olmadığı gösterilsek... cehennem azabı böyle başlayacak herhalde...
kırmayın... küçük şeyler için kızmayın...
t-shirt'ünüzü giydiği için kızdığınız kardeşinizi 5 dk sonra hayatta göremeyebilirsiniz. başka şekilde bakarsanız, o kardeş sizi bir daha ömür boyu göremeyebilir ve sizden son duyduğu ona bağırmanız olabilir.
ben şimdiye kadar hiçbir sevdiğimle küs ayrılmadım. evde biriyle tartışmışsam evden çıkarken mutlaka sarılmışımdır, hala kızgın olsam bile.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst