buna benzer şeyi görmüştüm ben bir filmde, daha doğrusu bende aynı düşünce fitilini ateşleyen olayı.
bir yoğun bakımda bir kadın eşini ziyaret eder. eşine şu cümleyi söyler:
"bana söylemek istediğin bir şey var mı?"
evet, keşke hayatta olsaydı da ona şunu söyleseydim dediğimiz çok olmuştur ama ya o bize birşey söylemek istiyorsa? benzer şekilde, ya biz öldüğümüzde tüm kırılan kalpleri görsek ve sadece bunları geri alabilecek hiçbir şansımızın olmadığı gösterilsek... cehennem azabı böyle başlayacak herhalde...
kırmayın... küçük şeyler için kızmayın...
t-shirt'ünüzü giydiği için kızdığınız kardeşinizi 5 dk sonra hayatta göremeyebilirsiniz. başka şekilde bakarsanız, o kardeş sizi bir daha ömür boyu göremeyebilir ve sizden son duyduğu ona bağırmanız olabilir.
ben şimdiye kadar hiçbir sevdiğimle küs ayrılmadım. evde biriyle tartışmışsam evden çıkarken mutlaka sarılmışımdır, hala kızgın olsam bile.