Arkadaşlar;
Pınarhisar da gideceğiniz restaurantın adı ne? Ben göremedim bir türlü yahu... bilen varsa bi zahmet yazsında, oraya geleyim ben de direkt...
özgür sen yemek yiyeceğimiz yerin adını biliyormusun?
gerçi saat kaçta orada oluruz acaba
önder sole bana sen aklına gelen yerı ben orayı yazayım gelen olmazsa besıktasta bekelrız senı
samet ben o tarafı tam bılmıyorum ama dedıgın gıbı cok zahmetlı olur etı tası komuru tası mangalı tası 30 kişi civarı olucaz tahmınım ben yerı bılmıyorum nasıldır ama fıkır olarak en ıyısı bole bencde
İçerenköy Carrefour önü uygun olabilir sanırım herkese
tamam o zaman vırajlı bı yolumuz olucak phısar ıgneada arası 72km
http://www.igneada.com/album/album.asp?paid=68
arkadaslar bu adrestekı foto galerıden gıdıcegımız yere bakabılırsınız![]()
suanda sıze hıcbısey dıyemıyorum ben sana tam bı lısteyı cumartesı gunu verebılırım
İçerenköy Carrefour önü uygun olabilir sanırım herkese
Öymen kardeşim;beni listeden çıkarmanı rica edicem.Şirketten bir arkadaştan kask ve montunu alacaktım.Ama o da hafta sonu arkadaşlarıyla gezecek.Bu durumda üzülerek beni listeden çıkarmanı rica edicem.Eylülde inşallah gt 250'm,montum,kaskım ve artçım ile birlikte katılırım gezilerinize.
Herkese Saygılar ve hayırlı yolculuklar