29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Valla ben bi öneri attım, ses seda gelmedi.Ben beşiktaşa gecicem direk.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önder sole bana sen aklına gelen yerı ben orayı yazayım gelen olmazsa besıktasta bekelrız senı
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
Arkadaşlar;

Pınarhisar da gideceğiniz restaurantın adı ne? Ben göremedim bir türlü yahu... bilen varsa bi zahmet yazsında, oraya geleyim ben de direkt...

ıgneada yolunda kartalkaya tesıslerınde yemek ısıne gırelım arkdaslar sımdı dusunuyorum cok masraflı olucak ızgara tası komurlerı tası malzemelerı kolaları.....vs vs en ıyısı gercekten ıgneada yolunda kartalkayada bıseyler yemek olucak
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
samet ben o tarafı tam bılmıyorum ama dedıgın gıbı cok zahmetlı olur etı tası komuru tası mangalı tası 30 kişi civarı olucaz tahmınım ben yerı bılmıyorum nasıldır ama fıkır olarak en ıyısı bole bencde
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
özgür sen yemek yiyeceğimiz yerin adını biliyormusun?
gerçi saat kaçta orada oluruz acaba

kartalkaya dıye bı restorant var ıgneada yolu ustunde orda dusunuyoruz ızgara ısı cok olummsuz gorunuyo suan yemegı yedıkten sonra dusunuruz bı ıgneada yapıp gelırız cok buyuk ıhtımalle
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İçerenköy Carrefour önü uygun olabilir sanırım herkese

ok onder ben yazıyorum ve soranları buraya yonlendırıyorum haberın olsun oraya gelmek isteyenlerın nolarını ve lıstesınıde sana cumartesi aksamı yollarım olmazsa sende besıktasa gelırsın :cat:

tamam o zaman vırajlı bı yolumuz olucak phısar ıgneada arası 72km

http://www.igneada.com/album/album.asp?paid=68
arkadaslar bu adrestekı foto galerıden gıdıcegımız yere bakabılırsınız:)

virajlı yol ıyıdır gercı benım motor vırajlarda pek iyi diil ama:queen: :queen: :queen:
özgür sever vırajlı yolları tam ona gore:queen: :queen:
inş guzel bı gezı olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
~~immigrant~~bi lıste yapalım arkadasım gorelım kımler gelıyo kımler kalıyo yarın ben bakarım artık lısteye

arkadaslar sorularınız ve yardım ıhtıyacında oldugunuz durumda ben phısarda olucam sızı o gun orda beklıyecegım tel_05557134342
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum istanbul mt nın lıstesı ılk sayfada eklı ben her eklenenı yazıyorum oraya bana sızden geleceklerın lıstesını verebılırsenız ılk sayfaya onuda eklerım
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
suanda sıze hıcbısey dıyemıyorum ben sana tam bı lısteyı cumartesı gunu verebılırım
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
İçerenköy Carrefour önü uygun olabilir sanırım herkese

Dostum carrefour önü bana uyar..
İş yerim küçükyalı ulusoy tesislerinin hemen yanında
Sabah ordan çıkınca senle buluşup beşiktaşa gidebliriz...

özelden sana tel nomu msj attım. eğer sende gönderirsen sabah haberleşebiliriz...

olurda erken çıkamasam sana haber veririm...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben eve dogru yola cıkıyorum arkadaslar 1 saate kadar onlıne olurum gorusmek uzere
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Öymen kardeşim;beni listeden çıkarmanı rica edicem.Şirketten bir arkadaştan kask ve montunu alacaktım.Ama o da hafta sonu arkadaşlarıyla gezecek.Bu durumda üzülerek beni listeden çıkarmanı rica edicem.Eylülde inşallah gt 250'm,montum,kaskım ve artçım ile birlikte katılırım gezilerinize.
Herkese Saygılar ve hayırlı yolculuklar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öymen kardeşim;beni listeden çıkarmanı rica edicem.Şirketten bir arkadaştan kask ve montunu alacaktım.Ama o da hafta sonu arkadaşlarıyla gezecek.Bu durumda üzülerek beni listeden çıkarmanı rica edicem.Eylülde inşallah gt 250'm,montum,kaskım ve artçım ile birlikte katılırım gezilerinize.
Herkese Saygılar ve hayırlı yolculuklar

onuray sen bılırsın ama arkadaslardan bırı sana kask getırebılır bende 1 taen var olsa getırcektım ama....
dirseklikte var bende onları takarsın....
bekle bakalım bıraz cevap gelırse kalırsın gelmezse ayrılırsın ok?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet erol abı bencede cok güzel olacak ayrıca kubi2 de dun ozelden telefon numarasını yolladı gorustuk pazar gunu besıktastan katılacak bıze oda lıstede yanı............
benım yatma vaktım topic size emanet gorusmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst