- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 647
Yok kardeşim ben sağlamcıyım. Hatta ben bu akşamdan yavaş yavaş yola çıkıyım diyorum plazaya doğru.Nolur nolmaz![]()
kardeş sana özelden msj attım almadın galiba...
Yok kardeşim ben sağlamcıyım. Hatta ben bu akşamdan yavaş yavaş yola çıkıyım diyorum plazaya doğru.Nolur nolmaz![]()
arkadaşlar motosikletler cc kaç olarak en küçük yada büyük belirtirseniz sevinirim anadolu yakasındayım gelmeyi istiyorum yanlız son gün belli olacak
uzun mesafeli bir sürüş olacağından yollarda problem yaşamayalım diye soruyorum yanlış anlaşılmasın mesafeli ve düzgün ve yakın cc motorlar daha anlamlı diye fikrim var
MARMARA-MT kulağa çok hoş ve anlamlı geliyor.inşallah ilerki tarihlerde
sizi ve tüm marmara bölgesinin yapacağı bi organizasyona ülkümüz olan(EN AZINDAN BENİM ) EGE-MT olarak katılmak nasip olur.
Parçalar birleştikçe şekillenen TÜRKİYE'dir.:cat:
Güzel bir gezi olacağına eminim. Hepinize şimdiden iyi eğlenceler , keyifli sürüşler dilerim:cat:
MARMARA-MT kulağa çok hoş ve anlamlı geliyor.inşallah ilerki tarihlerde
sizi ve tüm marmara bölgesinin yapacağı bi organizasyona ülkümüz olan(EN AZINDAN BENİM ) EGE-MT olarak katılmak nasip olur.
Parçalar birleştikçe şekillenen TÜRKİYE'dir.:cat:
bakırköy incirli e5 yolu üzerindeki ömür alış veriş merkezinin önünde buluşma olacak
-Pıhh pıh , Eee anlaşıldı tamam,işaret gelmeden harekete geçilmesin arkadaşlar tedbirli davransınlar pıhh pıhh![]()