29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar motosikletler cc kaç olarak en küçük yada büyük belirtirseniz sevinirim anadolu yakasındayım gelmeyi istiyorum yanlız son gün belli olacak
uzun mesafeli bir sürüş olacağından yollarda problem yaşamayalım diye soruyorum yanlış anlaşılmasın mesafeli ve düzgün ve yakın cc motorlar daha anlamlı diye fikrim var
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motosikletler cc kaç olarak en küçük yada büyük belirtirseniz sevinirim anadolu yakasındayım gelmeyi istiyorum yanlız son gün belli olacak
uzun mesafeli bir sürüş olacağından yollarda problem yaşamayalım diye soruyorum yanlış anlaşılmasın mesafeli ve düzgün ve yakın cc motorlar daha anlamlı diye fikrim var

dostum genelde motorlarımız 150-250 cc arası bildigim kadarıyle bı adet 125cc scooter bıde 600cbr ımız var.........
ama cc lerın cok onemlı olmadıgını acıkca soyleyebılırım cunku ortalama hızımız bellıdır grup sürüşü şeklinde ilerleyecegımız için cok farklar yaratacagınız dusunmuyorumkı bugune kadar yaratmadı.........
eger gelmek istersen bana ozelden adını ve telefon numaranı gondermen yeterlı..
anadolu yakasındakı bulusma noktası en gec cuma gunu belırlenecektır........
anadolu yakasından gelen arkadasların kendı aralarında karar vermesı için belırlı bı nokta yok suan
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
öymen sondurum ne isim yazdıranlar ceplerini ve buluşma yerini öm bildiriyorlar mı?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi buyuk bı bolumun cep numarası ve bulusma yerı var bıkac kısı ozellıkle yazmama ragmen cevap vermedı kı gormemıslerdır dıye dusunuyorum ama suda varkı haberlesmek ıcın telefon numarası bırakmayan arkadaslar degısıklıklerden haberdar olamayacak maalesef ısrarla tekrar soyluyorum ki bana ozelden cep telefonunuzu ısmınızı ve bulusma noktasını yollayın dıye yada ozgure yada sana
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
MARMARA-MT kulağa çok hoş ve anlamlı geliyor.inşallah ilerki tarihlerde
sizi ve tüm marmara bölgesinin yapacağı bi organizasyona ülkümüz olan(EN AZINDAN BENİM ) EGE-MT olarak katılmak nasip olur.

Parçalar birleştikçe şekillenen TÜRKİYE'dir.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MARMARA-MT kulağa çok hoş ve anlamlı geliyor.inşallah ilerki tarihlerde
sizi ve tüm marmara bölgesinin yapacağı bi organizasyona ülkümüz olan(EN AZINDAN BENİM ) EGE-MT olarak katılmak nasip olur.

Parçalar birleştikçe şekillenen TÜRKİYE'dir.:cat:

arkadaşım çok teşşekürler söylediklerin için.....
bende tamamen bi egeli olarak böyle birşeyi çok isterim
umarım bırgun kısmet olur:cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Güzel bir gezi olacağına eminim. Hepinize şimdiden iyi eğlenceler , keyifli sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
MARMARA-MT kulağa çok hoş ve anlamlı geliyor.inşallah ilerki tarihlerde
sizi ve tüm marmara bölgesinin yapacağı bi organizasyona ülkümüz olan(EN AZINDAN BENİM ) EGE-MT olarak katılmak nasip olur.

Parçalar birleştikçe şekillenen TÜRKİYE'dir.:cat:

üstad yüreğine ve ağzına sağlık vatan sana canım feda
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
faruk tabiki seni görmeden dönmeyiz
berkforce öymeninde dediği gibi 100-250 cc arası motosikletlerimiz var ve giderken sürekli birbirimizi kontrol ediyoruz gaza basıp birilerini gecmek gibi bi düşüncemiz olmuyor gezide genelde etrafı seyretmek için yavas gidiyoruz

lodos bunu bizde cok isteriz hatta bu gezinin sonrasında karar alıp ortada bi noktada ege mt ile buluşma gercekleştirilebilir
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar;

Pınarhisar da gideceğiniz restaurantın adı ne? Ben göremedim bir türlü yahu... bilen varsa bi zahmet yazsında, oraya geleyim ben de direkt...
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgür sen yemek yiyeceğimiz yerin adını biliyormusun?
gerçi saat kaçta orada oluruz acaba
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat 13:00 gibi orada oluruz yemek yiyecegimiz yere orada karar veririz kendin pişir kendin ye de yapabiliriz


samet_1987 isimli üyeden alıntıdır.

arkadaslar ılerlıyen zamanda yol bılgılerını verıcem suanda dusundugumuz ıgneada yoluna gırınce kartalkaya tesıslerının arka tarafındakı alanda ızgara ve sonrasında yola devam
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
süper ya çok güzel ben gelemicem ama size iii eglenceler dilerim.
dikkatli yolculuklar
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Arkadaşlar ben biraz koptum.Şimdi gezi pazar günü olacak.Bu kesin.Sabah kahvaştısı kendin bul kendin ye tarzı olacak.Bu da kesin.Artşıların durumu henüz belli değil.Bu da kesin.Bakırköy buluşma noktalarından biri arasında.Bu da kesin.Ama bakırköyde tam olarak nerde buluşacağımız konusunda ki mesajı bulamadım.:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
bakırköy incirli e5 yolu üzerindeki ömür alış veriş merkezinin önünde buluşma olacak
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-Pıhh pıh , Eee anlaşıldı tamam,işaret gelmeden harekete geçilmesin arkadaşlar tedbirli davransınlar pıhh pıhh:p

cihan abi dıyosa dogrudur erol abi dıyosa daha da dogrudur zaman gecer erol dayıyı haklı cıkararır.....
produced by öymen..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst