29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ghost free resimleri ve videoları dönüşte paylaşıcaz bu sefer belki motosikletlere saldıran köpekleride cekmek birinin aklına gelir:mrgreen:

AMAN O İŞİN ŞAKASI :queen: UMARIM KAZASIZ BELASIZ GELİRSİNİZ! :cat: İLERKİ GEZİLERİNİZDE UMARIM BENDE GELEBİLİRİM :bounce:[/QUOTE]

Valla çekmek aklıma geldide o anlık bi olay cameram acık değildi ben makinayı çıkarana kadar bağdata varmıştık :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
MUĞLA MT den MARMARA MT ye

Sevgili marmara mt li arkadaşlar . Gezinizin gönlünüzce geçmesi dileğiyle. Tekerinize taş değmesin:rendeer: Güzel fotoğraflarınızı bekliyoruz. Selamlarrrrr.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi dileklerin için teşekkürler yorgun 48
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pillerimin ve hafıza kartlarımın yettiği kadar çakim yapıcam arkadaşlar :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kamerayıda getirecem sen meraka etme bol bol cekme sansın olacak

zaten bu sefer bütün resim ve videoları katılımcılara cd olarak vericez
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Çorlu gezisindeki video ve fotoları CD yaptım zaten onları bizim tayfaya dağıtıcam pazar günü Ayrıca Corlugezisine özel bi resim yaptım onu ve son fuarda çektiğim resimleride ekledim hoş bir albüm cd si oldu :)

beyler ben yeniyim mt nedir ve bu geziye nasıl katılıyoruz

MT motosiklet.net in kısaltılmışıdır dostum
Gezilere katılman için yapman gerekense motoruna atlayıp belirlenen saatte ve yerde olman yeterli şayet benim gibi motorun yoksa artçı statüsüne giriyosun ve seni artçı olarak alacak geziye katılan bir arkadaşa yazılıyosun bundan sonra yapman gereken kaskını koluna takıp montunu giyip buluşma yerinde olmak :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Kahvaltı programı bellimi? Yokda evde yapıp mı gelelim? Eskici murat nerdesin?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler ben yeniyim mt nedir ve bu geziye nasıl katılıyoruz

motorize deli cok güzel acıklamıs gezi detayları ilk sayfada yazıyor

kahvaltı programını immigrant ile yaparsınız kaiser
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özgür beni kaçta alcan pazar günü çıkıcam birazdan ? ?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
08:30da herzamanki yerde olursun
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok had, kacar ben 25 25 25
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kahvaltı konusuna gelınce ben sabah 7 de cıkıcagım ıcın ıllakı bı yerdekahvaltı yapıcam katılmak ısteyen olursa tabıkı gelebılır..........
besıktastakı bulusma noktası yıne otelın onu olursa dırek burdan bakırkoye gecebılırız sız karsıdan kopru cıkısından dıger bulusma noktalarınada gecebılırısınız tamamen tercıh sıze kalmıs
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
O zaman şu durumda herkes buluşma yerlerine depolar ve karınlar dolu geliyor millet.Yolda bir kahvaltı molası verirsek toprlanmamız çok uzun sürer bence.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman şu durumda herkes buluşma yerlerine depolar ve karınlar dolu geliyor millet.Yolda bir kahvaltı molası verirsek toprlanmamız çok uzun sürer bence.

depolarımız ve karnımız dolu olarak buluşma yerinde olucaz
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Ben b.taş buluşma yerinde (otelin önünde gecen seferki gibi) olacam.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam cıhan abı kacta gelırsın??????????? ben ona gore kapıda beklerım senı
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam cıhan abı o zaman her zamankı saatte her zamankı yerde xsenı beklıyor olacagım:mrgreen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst