- Katılım
- 11 Ocak 2007
- Mesajlar
- 770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ghost free resimleri ve videoları dönüşte paylaşıcaz bu sefer belki motosikletlere saldıran köpekleride cekmek birinin aklına gelir:mrgreen:
AMAN O İŞİN ŞAKASI :queen: UMARIM KAZASIZ BELASIZ GELİRSİNİZ! :cat: İLERKİ GEZİLERİNİZDE UMARIM BENDE GELEBİLİRİM :bounce:[/QUOTE]
Valla çekmek aklıma geldide o anlık bi olay cameram acık değildi ben makinayı çıkarana kadar bağdata varmıştık :queen: :queen: :queen: :queen: